Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5

Teskedsmamman skrev 2010-07-22 19:33:15 följande:
    Språkpolisen träder in en risk på 1:7 menar du väl

Vi har inte KUB i halmstad utan är hänvisade till trippeltestet. Som fullfjädrad 40-åring hade jag 1:930 på trippeltestet. KUB har en säkerhet på ca 90% medan trippeln "bara" har ca 60-70%
    Haha...bra att du håller koll. Chans känns det ju verkligen inte som...snarare risk som du skriver. Ordning och reda....Men du hade ju kanon siffror dom gjorde du inte FVP/MKP på va?

Konstigt ändå att dom inte har det i Halmstad..stort och fint sjukhus. Jag födde min son på Varberg (har vi snackat om detta innan?). Underbart ställe. Synd bara att jag fick stället ragata som BM.
  • Happiness

Postafen...är det ett sockerpiller eller? Hjälper inte ett smack....Just nu är jag Äpple i ansiktet. Mår apa...kan inte koncentrera mig på nått. Har inget minne av att det skulle va så jävligt.

Har sålt 15 grejer på Tradera. Haha! Alla får fel saker hem. Tur att jag är världens snällaste man. 900 kr fick jag in igår. Inte dåligt va? Ska lägga på Legoland semester. Danmark är dyrt...men jag älskar landet.

Tesked: Nu får du vila och endast jobba som polis Flört (ord). Funderat på barnvagn? Är det någon annan som tänkt på någon bra barnvagn?

• Happiness
    Tesked: Jaha hjälper Lergigane motillamående....ingen aning om. Åt det vid förra grav. men det var för att sova på.

Spanade in vagnen, den är söt. Ska du ha den som sittvagn också? Vet inte alls vad det blir denna gången. Har varit inne på Mistral-s. Tror det får bli en sån om det inte kommit ut något hejdunder på marknaden. Jag älskar vändbart handtag nämligen...har aldrig haft swivelhjul, så det blir ju spännande att se om man ångrar det sen
  • Happiness
    Tesked: Ska kolla upp preparaten. Akutfrågor..mannen ringde från ICA. Kan man äta, räkor, rostbiff, oliver, fetaost?
  • Happiness

Detta illamående tar knäcken på mig. Ska på VUL i veckan. Ska passa på att fråga efter Lergigane comp...vet att det finns ett prep till men det är inte läk förstahands prep.

Var sängliggandes igår. Kan inte lyfta huvudet. Mår super illa spyfärdig helatiden,svettas. Kan inte prata,läsa,titta på TV. Om dett fortsätter kommer jag bli deprimerad. Vid grav.-03 hade jag det så här  till v.20 ca. Har försökt se vad jag kan få i mig. Lite äpple,äggvita och skorpor. Är det någon som har tips på prep, mat eller något annat som kan underlätta?

Idag får vi hem alla 3...jag bävar hur i hela friden ska detta gå? Jag kan ju inte laga mat eller vara uppe med dom.

• Happiness

OK Tesked...nu har jag gjort värsta coctailen. Kom på att jag hade pulveringefära hemma. Hade ju helt glömt bort att det borde hjälpa. Kokande vatten+ rött apelsin te+ pulveringefära+mjölk....Jag har druckit två muggar och jhag tror baske mig det hjälper lite. Tack för tipset! Detta var ju riktigt smaskens...

Sen det prep du pratar om ska jag kolla upp. Kanske att läk.kan förskriva det.

• Happiness
    sassa87 skrev 2010-07-26 14:28:21 följande:
    jag tror jag har + idag. men det är svagt vi ser det. men det går inte att fota man ser inget då.. har bim på onsdag. men jag tog test i alla fall. för jag mår så illa. har kväljningar hela tiden. ska ta nytt på torsdag
    Coolt alltså! Super duper häftigt! Välkommen in i spy och kräkgänget...och du jag smyger med ett GRATTIS!!!!!
  • Happiness
    sassa87 skrev 2010-07-27 01:52:27 följande:
    ja jag hoppas att det stämmer. men så här illamående har jag aldrig varit. ikvää åt jag saltgurka. blev bara så sugen och det fick jag behålla
    Primrose skrev 2010-07-26 19:47:32 följande:
    Oj, vad kul! Grattis!
    vågar inte säga tack ännu. men håll tummarna
    Det har jag heller inte varit...detta är för jävligt . Ska på VUL som jag längtat till så mycket imorgon....men nu längtar jag inte alls. Hur 17 ska jag ta mig dit? Jag har legat hela dan idag. Ätit Postafen (hjälper inte).
Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5