Smytt skrev 2010-03-16 10:50:49 följande:
Hej, här sjönk bebbo som Titanic ungefär i början av v36 (35+2-3 ung) Det blev verkligen stooor skillnad från dag till dag då. Dagarna innan ringde min chef och frågade hur länge till jag tänkte jobba, och jag räknade snabbt BF - all semester jag har kvar Så jag slutar på fredag nu, fast som jag mår nu skulle jag nog kunnat fortsatt en vecka till... hade jag ju tänkt från början, men men, kan ju vara skönt att vara hemma en stund innan oxå. Blir ju 2 veckor till BF och så min "bonusvecka" Jo tjejorna har varit stora, första vägde 4745 och var 55 lång (40+4) och 2:an vägde 4935 och var 56 lång (40+5). Är ju som sagt lite mer att ta i och så har de varit ganska "stadiga" från början även i nacke och så. Ja, vi får se vad det blir, kan ju iofs vara lite spännande med ett pungdjur så har man provat det med , sambon tycker att det skulle avsluta hans svit så bra (pojke -92, flicka -94, flicka -03, flicka -05 å så?? -10) En grabb i var ände på nåt vis Men å andra sidan så har vi ju allt från bodysar till cyklar i färgspannet ljusrosa-cerise och rött. Vaddå könsneutral... min äldsta har iaf jeans - ibland - om det är "diamanter" på...
åh då ska jag lida stoiskt i två veckor till och hoppas på de bästa
Jisses vilka klumpar du fött
där slår du mig son 1 2770 49 lång son 2 4310 g 54.5
och klump nr 3 4465 55 cm.. men om ni kör på pojke i början och slutet kan ju vi göra tvärtom då
flicka född 89 (bonus) pojke 90, pojke 91 (bonus), pojke 92, pojke 94 och så lillla plupp som vi inte har en aning om vad de är..
ja man kan ju spekulera i de oändliga.. fast de är ju så skoj ju
Min bm rådde mig att läsa , sova, kolla på skitfilmer på tv och låta andra göra resten.. svårt är de men de går ju när man absolut inte orkar annat..frustrerand värre, hade man inte datorn så vete sjutton..
Tack alla trådvänner för allt stöd iaf.. Ni är BÄST!!!