Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Men pippa på så kanske de säger tjoff , som sagt ge inte upp före 48
Godmorgon alla..
Tack för scones, länge sen man åt de.. kaffet skippar jag dock, tänker jag inte börja med förrän jag är vuxen
Alla pratar os och jag är bara trött på att se snö på teven och snö utanför, är så tröööött på vintern.. jag vill ha vår, sitta på altanen och lapa så underbart de skulle vara..
Ikväll är de party, min kusse fyller trettio år, och mina ungdomar ska hjälpa till med serveringen så vi fyller bilen och åker dit ikväll.. Hans syskon kommer från göteborg och london och de ska bli så kul att få träffas och kackla de blir av naturliga orsaker inte så ofta vi träffas..
Får väl se hur länge man orkar, men mina sammandragningar har iaf blitt bättre, så de finns hopp om att lillan/lillen tänker stanna kvar i magen ett tag till , vågade oss till och med att ha lite morgonmyyyys imorse de var ju ett tag sen..
Mamsie: Har ni testat varje dag pipp något? efter 14 månader utan plus på stickan så körde vi varje dag istället och de var då vår lilla plupp blev till skadar inte att försöka väl..
Ha en underbar lördag i snödroppet.. kram på er..
Hej hopp alla..
Tog mig friheten att uppdatera listan, jag en vecka till och Eriam fick åka ner i födda listan, hoppas de är ok Eriam? Plötsligt är de bara fyra före mig.. tänk när man låg längst ner .. Nu är de verkligen nedräkning..
Har from idag havandeskapspenning, men ska jobba iaf tre-fyra dagar helg för att hjälpa mina kollegor som har de tungt nu såhär innan stängningen av vår butik
Känns jätteskumt att jag nu ska vara hemma minst till aug 11 och säkert längre än så för så lätt är de ju inte att få jobb..
Jag beklagar tantskrället som dykt upp hos en del .. skit för henne..
och hur går det för charlotta?
Mamsie: håller tummarna för imorgon att allt går finemang
Idag är de riktig snöstorm här och man blir såååå less.. De är tänkt att jag ska ut med bilen och åka och gratta min morfar som blir hela 96 år idag men vi får se hur dagen fortlöper..
Kram till er alla och stort hopp om att våren kommer snart..
Godmorgon alla glada tjejjer
Här i Västerås strålar solen från en klarblå himmel.. ska faktiskt våga mig ut på en promenad även om den kommer gå långsamt.. Fy, är redan less på att vara hemma, hur sjutton ska detta gå.. men såg i min gravkalender att jag har precis 60 dagar kvar .. Hoppas jag inte går över iaf..
Happy.. skönt med bättre reaktioner än du räknade med .. Snart är de dax för ditt ul, jag hå¨ller tummarna.. kom just på att jag måste beställa tid för ett jag oxå.. ett tillväxtul..
Brådis.. hur mår du?
Mamsie: Hur mår max? såg att de gått jättebra på fb iaf..
Barnsäng: Fullt upp med twins och dotter antar jag..
Ha en bra dag alla.. nu ska jag kasta på mig lite kläder och gå ut.. so long, ses igen..