Brådis skrev 2010-03-22 10:36:34 följande:
Oj Smytt vecka 39, nu är det ju snart dax!Hur har du det och hur mår du?
Ja, visst låter det läskigt... Men än så länge känner jag mig lugn, har inte tid med bebis den här veckan iaf.. .
Onsdag är det årsmöte med bilkåren, och som kassör har jag förstått att man bör närvara
, sen har vi loppis på barnsaker nere i församlingsgården, så det är inlämning ons-tors och försäljning fre - lör. Å på söndag skall vi på dop, då skall min systers lilla söta prinsessa döpas. Å de flyttade dopet för min skull... så nu är det nog säkrast att jag kniper så jag kan gå dit
Mår skapligt, är bara så fruktansvärt trött och har otroligt mkt sammandragningar och kan inte göra nåt alls själv längre vilket är otroligt frustrerande med tanke på att jag är van att gå på som en bulldozer här hemma.
Idag har iaf bonussonen lovat ta tidiga bussen hem så skall han o sambon bära möbler, så vi får byta sovrum med lillskruttan. Då är det nog bäst att hålla sig framme och övervaka så att "ev" dammråttor får träffa dammsugaren innan de ställer iordning sängar osv... och så det blir renbäddat. Sen ska spjälisen fram och så har jag precis fått nys om ett skötbord som står ett halvt kvarter härifrån som eg skulle ner på loppan, men jag tyckte det var bättre att de droppade av det här direkt istället
Å så har det fixat sig med babyskydd... har helt plötsligt 2 st tillgängliga som vi får låna. Så sen är det bara den berömda väskan som skall packas. Imorgon skall vi in till stan, tänkte vi skulle hinna kolla lite efter ngt nytt till Bebbo att åka hem i, lite fånigt kanske, men så vill jag ha det. Det har de andra två fått så varför inte göra lika nu?
E ju såååå mysigt med bebiskläder