Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
ÄR GRAVIDA
Bojji07, 41år, 4:e barnet , BF 110626
Måste lägga mig nu - har varit en låååååååååååååååååååååååång dag efter en bedrövlig natt efter en lååååååååååååååång dag efter en bedrövlig natt efter en låååååååång dag!
Aptrött alltså! Men väldigt nöjd med fotograferingen av lägenheten - annons ute på fre el mån.
Hinner inte läsa o kommentera mer
Sköt om er tjejjer, girrls, (kossor, kärringer och quinntimmer)
Tesked, tack söta
Kul med ungar som kläcks i ens närhet!
Hej flickor!
Var hos BM idag: alla värden bra utom blodtrycket. Men det har sin förklaring - det är bara att kika på bilderna på lgh och räkna ut hur mycket jobb det ligger bakom, och sen lägger man på bostadsdjungenln där man suttit med datorn/e-mail och telefon varenda stund man suttit stilla och inte rensat/röjt/städat/flackat. Resterande tid har man försökt sova mellan oroliga drömmar och halsbränna.
Men nu är det värsta gjort i alla fall och stressen får lägga sig några dagar till visningen den 14:e. Eller hur?
Lillebror verkar ha satt sig up igen men det gör inget - det är ju bara v 32+2 nu (v33) så han har gott om tid att göra sina kullerbyttor. Den 18 nov är det t-ul igen så vi får se hur han ligger då. Vi får se om läkaren klämmer in ett ultraljud efter 36 fulla veckor.
Fy fan vad trött jag är! Men jag vill verkligen gå på Hem & Villamässan goteborg.hemochvilla.se/ i morgon! Det orkar jag va?