• Hjärtat78

mens efter utomkveds?

Min kom 5 veckor efter operationen  på samma tid som jag hade den innan X:et.

• Hjärtat78

När mensen en kom igång var den regelbunden eller fick någon mensrubbning?
    Min har hållt på nu i snart 1,5 vecka sen det kom igång. Vill ju inte att det ska blöda länge igen, tycker det räckte med 3 veckor innan X:et togs bort.

• Hjärtat78
    emsan83 skrev 2010-06-28 10:17:13 följande:
    Jag hade nog också som du första mensen men nu är allt normalt.
    Men grav hormonerna sitter ju i länge även efter ett x så första mensen kan vara så normalt. :) Bara du inte har för ont eller så?
    Jag hade en infektion nu sist
    Nu har jag inte haft ont sen i fredags och det känns skönt, för jag hade väldigt ont innan det togs bort.  Finns liksom inte så mycket information hur det är efteråt utan bara hur man ska tyda innan. Har ju gått 7 veckor så blir att vänta några veckor till, sen är allt som normalt igen förhoppningsvis. Tack för hjälpen Emmiz
  • Hjärtat78
    emsan83 skrev 2010-06-28 10:17:13 följande:
    Jag hade nog också som du första mensen men nu är allt normalt.
    Men grav hormonerna sitter ju i länge även efter ett x så första mensen kan vara så normalt. :) Bara du inte har för ont eller så?
    Jag hade en infektion nu sist
    När du väntade andra mensen efter X hade du ont då?  Jag har haft små ont nu i en vecka och skulle ha haft andra om det hade stämt den 13 juli men har ännu inte kommit. Det små hugger ochsmå malande och sen försvinner det, kommer igen sen. Börjar bli orolig nu iom att det inte börjar, 5 veckor idag sen jag hade mensen sist.
  • Hjärtat78

Min mens kom inte igång andra gången för jag har fått en gulkropp som hejdade mensen efter ÄL. Fick provera av sjukhuset och den startade dagen efter jag slutade ta tabletterna. Så nu hoppas jag gulkroppen försvinner och mensen kommer att fungera som vanligt. Får inte bli gravid på 3 månader till doktorns order förra veckan...

Svar på tråden mens efter utomkveds?