mens efter utomkveds?
Jag opererades den 16 dec och fick ingen blödning efteråt. Har ännu inte fått mens. Hur gick det för er andra? Börjar bli lite orolig för att jag aldrtig ska få mens, eller bli med barn...
Jag opererades den 16 dec och fick ingen blödning efteråt. Har ännu inte fått mens. Hur gick det för er andra? Börjar bli lite orolig för att jag aldrtig ska få mens, eller bli med barn...
Min mens kom igång 3 veckor efter ca. då jag skulle ha haft min vanliga mens...
Min kom igång efter ca 4 veckor. Får man fråga varför du blev opererad?
Jag opererades oxå när jag fick mitt utomkvedshavandeskap.
Tog bort den vänstra äggledaren, klarade du dig utan operation Petris o Limpan?
Ett utomkveds i vänster äggledare ledde till operation, eftersom mitt hcg fortsatte öka.
Sex veckor tog det innan min mens kom igång, efter operationen. Tycker inte att du ska oroa dig. Om du vill kan du inboxa mig om det är något du funderar på, jag opererades i augusti förra året.
Jag fick cellgift som stötte ut ägget i bukhålan. De sa att operation var ovanligt nu för tiden.
Fick gå på koll varje vecka och se så hcg värdet sjönk.
min kom efter 6 veckor efter min operation.
Min kom 5 veckor efter operationen på samma tid som jag hade den innan X:et.
Jag har haft x 3 ggr nu och det har tagit imellan 5-6v bara. Ring gyn och hör :) Lycka till
När mensen en kom igång var den regelbunden eller fick någon mensrubbning?
Min har hållt på nu i snart 1,5 vecka sen det kom igång. Vill ju inte att det ska blöda länge igen, tycker det räckte med 3 veckor innan X:et togs bort.
Jag hade nog också som du första mensen men nu är allt normalt.
Men grav hormonerna sitter ju i länge även efter ett x så första mensen kan vara så normalt. :) Bara du inte har för ont eller så?
Jag hade en infektion nu sist
ja hade oxå x i vänster äggledare som togs bort.....men verkar ha fått min mens 1 vecka efter.
kan d everkligen vara så??
Min mens kom inte igång andra gången för jag har fått en gulkropp som hejdade mensen efter ÄL. Fick provera av sjukhuset och den startade dagen efter jag slutade ta tabletterna. Så nu hoppas jag gulkroppen försvinner och mensen kommer att fungera som vanligt. Får inte bli gravid på 3 månader till doktorns order förra veckan...
Hade också ett X i vänster äggledare som opererades bort, för den hade spruckit, fick tillbaka mensen 4 veckor efter...