Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0
Nån som lämnat sin UJ på lagning hos Babyproffsen nån gång? Verkade de ta resonabelt betalt för felet ni lämnade in för och vad var felet i så fall?
Nån som lämnat sin UJ på lagning hos Babyproffsen nån gång? Verkade de ta resonabelt betalt för felet ni lämnade in för och vad var felet i så fall?
Det är iaf ingen skillnad på USA importerade Mountain Buggys och svensk köpta. konstaterat av reparatören på BabyProffsen. :)
Wopw, känslostormar eller vad? Klart ni ska stanna kvar om ni vill och som nån sa, jag menade absolut inget illa. (finns viktigare saker att bry sig om...) Men eftersom det verkar vara ett så vanligt problem så... UJ är ju en vagn och Swift en annan. Mountain Buggy däremot är märket. :) Blir ofta lätt så att de frågor som gäller UJ "försvinner" lite i mängden och så får man aldrig svar, rätt o slätt så jag menar.
Hola Bonitas!
Ni som har koll, vilka åkpåsar passar bra till en UJ singel? Finns det något märke som kanske inte ALLA i hela Göteborg har? Kul mönstrade eller så kanske?
Jag hittade en site där man kunde beställa specialdesignade påsar till Bugaboo. Man kunde välja mellan ca 100 olika tyger och jag har för mig jag har hört innan att Bugaboo-påsarna sitter bra i UJ vagnarna? Nån som vet?
Vilken Bugaboovagn ska man i så fall beställa för?
Tacksam för all hjälp!
Ps. Nån som använt åkpåsen som sovsäck vid camping? Borde ju funka eller?
Inte nån som har lite koll på åkpåsar alltså?
Nån som har en idé om vad man kan ta för en UJ 2010 med sittdel, liggdel, UV-skydd, Regskydd till liggdelen, Resväska och pump?