-
Det är väl rätt okej pris: drygt 2000 inkl frakt för en brun 08:a?bohusbebis skrev 2011-04-11 09:41:46 följande:Tror jag har köpt en brun UJ istället... Ska bara fixa det praktiska m bussgods... Och inte ropa Hej...
-
http://www.blocket.se/stockholm/Urban_jungle_vagn_for_endast_1500_kr_33160841.htm?ca=15&w=3bohusbebis skrev 2011-04-11 09:44:32 följande:Det är väl rätt okej pris: drygt 2000 inkl frakt för en brun 08:a?
ser iaf ut som en 07-08:a eller hur? -
Kan det stämma att det kostar 475 kr m bussgods, men "bara" 337:50 som skrymmande Postpaket m posten? (10kg)
-
Eller kanske inte ens behöver gå som skrymmande, den är ju mindre än 1,2 m lång hopfälld och mindre än 2 m i total "omkrets" = 230 kr??? HJÄLP!!bohusbebis skrev 2011-04-11 09:50:50 följande:Kan det stämma att det kostar 475 kr m bussgods, men "bara" 337:50 som skrymmande Postpaket m posten? (10kg)
-
Tack! Ska försöka få säljaren att gå med på internetgirot åxå, hennes mobilnr finns inte registrerat å det gör mig alltid lite på vakt... (och i det här fallet priset, men jag har pratat med henne iaf och det låter schysst....) Med bussgods kan man ju köra efterkrav som känns lite säkrare....Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-04-11 10:06:07 följande:bohusbebis: ja,låter ju rätt,skickat med posten förr då de faktiskt varit billigare än tex bussgods,men exakt summa minns jag ej tyvärr...
-
Det där med inte ropa Hej, ja..... Nu är annonsen borta, får inte tag på säljaren igen.... Trots att hon sa att allt var klart och okej... skulle bara återkomma om hur skicka.... Det var nog för bra för att vara sant!
Och egentligen så tycker jag att UJ:n blir lite stor för oss... låter som om jag kanske skulle hålla ögonen efter en swift istället... Anledningen till att jag kikar på UJ/swift igen är för att vi vill kunna använda Freeridern optimalt och Breezen börjar kännas lite trång... Får hoppas att freerider-adaptern till Phil&Teds / Bugaboo:n kommer snart istället... -
Egentligen inte. De fyller 3 och 6 år i sommar. Nu har ju cyklarna kommit fram så stora killen cyklar mest. Vi fick dock en Freerider i kompensation av PingPong i tyskland för att vår phil&Teds var såååå hiskeligt försenad att vi inte längre använder den som syskonvagn (skulle haft den med på några resor i vintras men den kom aldrig). Och nu ÄLSKAR han att åka runt på den. Dottern åker vagn ibland, oftast somnar hon middag i den osv.Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-04-11 10:31:31 följande:bohusbebis: hur stora/gammla är dina små nu? behövs ståbrädan längre?
När vi är på långturer (djurparksbesök, stadspromenader etc) vill stora killen gärna vila benen emellanåt. Så vi använder nog ståbrädan mest just för att vi har haft den. -
ja jag sitter på mina händer för nu bestämde jag mig ju för att UJ ÄR för STOR för oss, men visst var det bra pris - å jag ska ju till göteborg på torsdag....Bellbox skrev 2011-04-11 14:04:23 följande:Bra pris väl??
(nej inte min jag har en svart!)
Göteborg!
www.blocket.se/goteborg/Urban_Jungle_Vagn_331... -
Breeze är världens mest underskattade vagn! Bläddra bakåt i tråden en bra bit, minns inte nr... Eller sök på visa endast bohusbebis... Fast hjul fram, mindre än swiften t.om. Lätt som en plätt. Tar sig fram överallt för oss på landet! Köp köp köp!
-