Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0
nya modellen eller gamla?
kolla på: www.mountainbuggy.com
nya modellen eller gamla?
kolla på: www.mountainbuggy.com
kan även finnas hos ex.vis Bonti, Köp Barnvagn...
men jag tror de är mkt dyrare
hej! jag är väldigt sugen på en UJ Swift. har hittat ett bra pris på en ny 2010,3700kr.
jag undrar då vad skillande är på 2010 modellen och 2011?
Kram Lana!
Nån här inne som har en Rollerbug - med originalklädsel? Köpte en häromdan och blev lite nyfiken, själva klädseln står det Rollerbug på men på suffletten står det One Tree HIll. Har haft en Rollerbug för 3 år sen och på den har jag för mig att det stod Rollerbug på sufflettyget också...
Ny klädsel från www.mountainbuggy.com kostar väl tom under 1000 kr. Jag beställde därifrån till swiften och det gick på bara några dagar (ingen extra fraktkostnad på det jag beställde). Finns både till nuvarande och pre-2010 vagnarna.
Jag skulle sukta efter den nya suffletten och ångra mig om jag valde den gamla modellen. Den har även det genialiska med en dragkedja att fästa mygg/uv-nätet direkt på suffletten. Löööve.
Den nya klädseln mm till nya swift passade perfekt på det "gamla" chassit (pre2010 m gröna loggan). Suffletten behövde man bara borra bort det gamla fästet, sen passar den lika bra som på det nya chassit. Vet inte hur det är med UJ:na dock. Kanske värt att testa med nya suffletten på det gamla chassit om man ändå beställer grejer från mb? Så får man det bästa av 2 världar?
det var ju jätte bra deal på den nya, men fortfarande dubbelt så mkt som den beggade... och om du ändå vill ha variation med olika kläder... tja, jag förstår ditt dilemma... Vill du ha vagnen som slit-och-släng-slitvarg-packåsna? Isåfall skulle jag välja den beg. Men samtidigt finns det ju en stor glädje i en NY vagn... åh va svårt...
anette81, den är från 06 men jag förstår inte varför de har satt klädseln/suffletten under stången... Kan klädseln vara från en tidigare årsmodell?