-
Det var inget detSeptember09 skrev 2010-01-22 23:10:11 följande:Tack för svaret!Då vet jag att det inte är en dålig affär i alla fall!Tack!
-
Vår dotter använde liggdelen tills hon var 7-8mån. Och pojken som är 3,5 år (ca 100cm och 17kg) får plats även med vinterkläderna på. Lycka till med vagnköpetGaladriel skrev 2010-01-26 06:42:20 följande:Hej!Här vankas det syskon i maj (sonen då 2 år och 1 mån) och jag är jättesugen på att skaffa en UJ syskonvagn. Kollade på en häromdagen men blev lite orolig när jag såg sitthöjden i vagnen. Kommer han verkligen att få plats? Han är ca 90 cm lång just nu. Självklart får vi ta med honom för en provsittning, men det vore intressant att höra era erfarenheter. Kan en tvååring på lite dryga 90 cm sitta bekvämt i syskonvagnen? Måste man ta bort sufletten då (tänkte köpa nyaste modellen som inte har en enda stor suflett). En annan sak - hur länge fick er bebbe plats i liggdelen?Otroligt tacksam för svar!
-
Jap, syskonvagnen och vi har sufflet.Galadriel skrev 2010-01-26 14:08:32 följande:Tack för infon! Och detta är alltså i syskonvagnen? Det låter jättebra att din kille får plats i sittdelen. Det är så svårt att uppskatta detta när man står i butiken och inte har med lillprinsen - jag tycker alltid att alla vagnar ser så små ut då. Men har du suflett till killen då, eller kör du utan?
-
Det är samma vagn som säljs i USA ch i Europa. Det finns inga skillnader i kvaliteten.ChristineK skrev 2010-01-27 10:09:25 följande:Jag har hört att om man köper Urban Jungle från USA så är dom inte lika bra som dom man köper här och i England. Stämmer det? Till er som har beställt vagn från Pramworld.Kom paketet hem till dörren eller fick ni hämta det på posten?Tacksam för svar!
-
Ang. om det att vända barnet tidigt: jag tycker att det värsta är inte att min dotter skulle sitta mot mig utan att hon sitter ganska oskyddad. Jag måste ofta dra vagnen efter mig för att det blåser eller solen skiner. Eller använda storm/regnskyddet (som storebror hatar). Jag har en duovagn men tidigare hade vi en singelvagn till sonen. Köpte den när han var ca 2 år så med han gick det bra att använda singeln. Tycker faktist att UJ är som bäst för lite större barn.
Och till sist: svenska är inte mitt modersmål så ber om ursäkt alla stavningsfel -
Hej!
En fråga som gäller duovagnen: får ni suffletten att stanna uppe? Suffletten till våran vagn är ganska slapp. Irriterande...
Går det att åtgärda på något vis! Tacksam för alla tips -
2006ChristineK skrev 2010-02-09 20:06:04 följande:Jag kollade på blocket idag och såg en mörk grön uj, är det någon som vet vad det är för årsmodell?
-
2006 och framåtChristineK skrev 2010-02-10 10:04:57 följande:På vilken årsmodell kom extra staget nedanför handdtaget? Hoppas att ni förstår vad jag menar....
-
Kolla Elodie details! Dom har åkpåsar och filtar som heter Retro Revolutions. Passar så fint till en moss-vagnChristineK skrev 2010-02-16 19:50:27 följande:Frågar igen:Jag har köpt en duo i färgen moss, är det någon som har några bra förslag/bilder hur man kan pimpa den på bästa sätt. Har en son på 13 månader och nästa kommer i juni (vet ej om det är kille eller tjej).
-
Esprie skrev 2010-02-19 08:54:44 följande:hej !Jag undrar om ni vet hur man kan se på vagnen vilken årsmodell det är på den ? vad är det för någon skillnad på 05,06,07 orna ?
2005: Stållbart handtag (kolla att vagnen från 2005 har den SÄKRA hantaget!)
Varukorg av tyg
2006: En stång nära suffletten, fickorna på bägge sidorna av suffletten.
2007 och 2008 = Samma vagn, inga förändringar mellan 07 och 08.