solouniko skrev 2010-09-10 18:18:51 följande:
Jaha oj.. Undra varför den inte får skickas till Sverige då? Jag vet bara att det var flera bekanta som köpte singel vagnar sist på rean. Så jag tänkte att nu kanske till vintern så reas 2010orna ut när de nya modellerna kommer? Joo det var ett bra pris. Jag är egentligen inte så brydd i vad det är för årsmodell men jag gillade att det var separata sufletter nu. Är det något du saknar eller tror att det spelar någpn roll?
Tack för infon!
jag har ingen duo, men mina vänner som fått syskon nyligen har varit grymt nöjda med delade suffletter, dels för att stora barnet ska kunna ha suffletten uppfälld trots att lillen ligger skyddad under sufflett, dels för att vid blåst etc har de kunnat dra liggdelens sufflett och vangnens sufflett mot varann så att säga, så att det bli mer skyddat för bebben. Den som har gamla duon ångrar att hon köpte den, just pga suffletterna. Men är säkert en smaksak oxå.
Vi köpte vår singel på Pramworld och är supernöjda, men de skickar som sagt inte nya UJ pga av att de nyare ägarna inte tillåter det.