Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0

Lika bra att "outa" mig har inga känningar eller koll på nätet, bara ett överfyllt förråd med barnpryttlar som ligger å skräpar Mer spännande än så var det inte!

• bohusbebis
    Mymemlan skrev 2011-05-09 09:11:04 följande:
    Sticker till bulgarien om två veckor, hade så gärna velat ha en bra sittdyna, gärna en med frotte på ena sidan och bomull elr fleece på den andra. Hittar bara dynor med fleece på båda sidorna. Någon som kan hjälpa mig vart jag kan hitta en sittdyna? Gärna i fin färg eftersom vagnen är helt svart. Kan vara bomull på båda sidorna också.
    Har du kollat AddStroller? De har väl bomull på ena sidan iaf... inte helt säker men
  • bohusbebis
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-05-09 11:29:32 följande:
    www.123minsida.se/bojakika

tom en hemsida,inte dåligt.  
    fast jag har för mig att hon har tillverkning österut/baltikum? nånstans... kan ha fel.... men om det är så tycker jag att hemsidan var lite missvisande...
  • bohusbebis
    AochJsMamma skrev 2011-05-09 11:47:59 följande:
    vet att nån nämnde ett pris för ett tag sen men hittar inte nu.. vad kostar det att skicka en UJ singel till Norrland (typ Luleå eller Umeå som exempel)?
    Jag har för mig att man kan skicka en uj som postpaket (får vara max 120 cm långt) och gissningsvis väger hela paketet över 10 kg och kostar då 280 kr (>15 kg). Tror jag.... Med posten alltså, blir billigast... Det dubbla m bussgods ungefär... går lätt att kolla på resp hemsida
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-05-09 11:50:44 följande:
    fast jag har för mig att hon har tillverkning österut/baltikum? nånstans... kan ha fel.... men om det är så tycker jag att hemsidan var lite missvisande...
    oavsett så är det ju ett bra pris förstås!
  • bohusbebis
    AochJsMamma skrev 2011-05-09 11:57:10 följande:
    blev så försvirrad av Bussgods hemsida nämligen, tänkte att det kan vara bra att ha ett hum om vad det kan kosta att skicka med bussgods, har annons ute på vår UJ o fått frågan om vad det kostar att skicka o det vet jag inte riktigt.. finns nåt fast pris om 475 kr för barnvagn, sen när jag skrev i vikt, storlek, eget emballage etc blev det plötsligt tokdyrt..  sk kolla på posten oxå. Tack för svar!
    tror det har nåt med totala omkretsen att göra ifall det räknas som skrymmande på posten.... Men tar man loss bakhjulen och lägger allt så platt det går så borde det väl funka?
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-09 15:49:55 följande:
    dock så beror de på hur långt man ska skicka. men barnvagnar går till ett enhetspris oavsätt vikt och stl hos dom
    Åhå, det var ju bra att veta!! Men hur 17 kan man utläsa det från deras hemsida??? Speciellt när man skickar lite större vagnar....
  • bohusbebis
    AochJsMamma skrev 2011-05-10 08:58:45 följande:
    såg det efetr lite letande, o med Posten verkar det gå på 412 kr plus 55 kr för rekommenderat (vilket jag kommer kräva isåfall, om jag så ska betala det själv). Jaj vi får väl se, blir kankse GBG ändå..
    Bellbox skrev 2011-05-09 22:59:54 följande:
    vad tar du för din & vilken årsmodell är det? (bara nyfiken)
    Man kan skicka med efterkrav på bussgods för 50 kr, vilket innebär att pengarna betalas till säljaren när köparen hämtar ut varan. Känns rätt bra. Har gjort den en gång (fast inte barnvagn, men ändå)
  • bohusbebis
    zasata skrev 2011-05-09 21:36:21 följande:

hur mkt skulle ni betala för denna? kan man färga klädsen? tror ni hjulen passar på det nya UJ chassit?
    500 spänn. Max. Tror att hjulen visserligen kan passa, men på det nya chassit är det väl nån pop-in-plupp som gör den ännu smalare har jag läst nånstans... Nä, tror inte det blir bra att färga den klädseln...
    Men köp vagnen för 300 spänn och ha som experiment/reservdelsvagn.... Behöver DU fler vagnar
Svar på tråden Samlingsplats för Urban Jungle ägare v 4.0