Utredning september 2008 tråd 7
I möra börjar jag äl-testa och sen väntas det på den "glae" gubben..!
Så synd vännen, stoor kram te er! Hr ni några i frysen som ku ska ta nu lr?
Hej. Hur mår du Sussey?? Magen växer?!? Hur hår det Myra? Själv är jag ruvare av ett toppen ägg nu, TD nästa helg...så nu får vi se va som händer!!
Oj redan v 29!?! Fasiken va tin går fort!! Tack tack
Myra: nej jag vet inte precis hur det funkar..men kan kanske va alla hormoner man har i kroppen efter IVF, för de sitter ju kvar ett tag...annars vet jag inte...tyvärr...
Sussey: Jo jag förstår dej...Man längtar, även fast man vill njuta av sommarn och allt..ha ha...För min del får det gärna gå SAKTA!! Jag jobbar 1 period nu (fre-fre) sen är jag ledig i 9 veckor!! Ska bli så himla skönt!!
Hej. Hur går det sussey??? Myra? Nu IVF omgång i höst? Då hänger jag på!
Spännande Sussey!! Inte så långt kvar nu, även om dessa veckor känns lika länge som de som redan gått!! Myra, synd att det inte funka. Mina menscykler har kommi som vanligt med ca 28-30 dar efter IVF, men det är ju så individuellt. Får inte ni landstingsbekostade IVF? För ni är väl "ofrivilligt barnlösa"? Vi kör vi denna mens, dom kommer till veckan, då är det spraystart på dag 21 ca 25/7...och prel äp blir V35....Visdt kostar d möe pengar, men som vi, som inte har ngt annat val får helt enkelt ta den kostnaden om man vill försöka. Vi har blivit godkända för ett 3-pack nu...och det är nästan graviditetsgaranti på 3 försök...det säger ju inte att alla blir gravida men ca 80% blir det inom 3 IVF försök.
Hej Goklumpen...hoppas det fixar sig nu!! Ett tvetydigt svar kan jag tänka mig...skönt att inget ät fel, men ändå önskar man att de hittar ngt som man kan åtgärda så det kan funka sen! Lycka till!
Grattis Myra!! Va roligt...Det är ni "värda"!! Vi skulle va gravida samtidigt...OCH...Jag är oxå gravid!! Gravid i V17 nu...BF 17/6!!
Grattis Sussey!! Vad blev det??