• Myra

Utredning september 2008 tråd 7

Hon låter så fin Aqua. 

Ja jag kämpar på här. Mensen kom i tisdags men det är jag glad över, var lite orolig att den skulle strula. Kämpar på här med promenader för att få ner i vikt. Har varit sjuk med svullen hals och svullna lymfkörtlar och inte vågat gå på spinning. Så jag nöjer mig med promenader istället just nu.  Måste ju gå ner i vikt.
    Har min tid till läkaren i början på Mars.  

Kram på er alla 

• Myra

Hur går det för er här innen?

aqua: hur mår du och den lilla?

Kram på er alla 

• Myra
    aqua84 skrev 2011-02-11 22:18:58 följande:
    jag har haft psykbryt ett tag nu. 1 v efter att vi kom hem från bb, fick jag lunginflamation och blev inlagd 2 nätter på sjukhus, när penicillinkuren va över trilla jag på uppfarten med Ellie i stolen när vi skulle till bvc så jag fick en spricka i handleden så nu har jag gips...och under veckan har jag haft världens förstoppning...häller nu i mej katrinplommonjuice och vatten. Det bästa med gipset är väl att sambon får va pappaledig då jag blev sjukskriven för att jag inte kan ta hand om Ellie. O mitt i allt går farmor bort oxå...men d vänder...
    Ohhh när herregud vilken tid ni haft. Måste varit jobbigt för er. Hur mår du nu?
    Som du skriver att det positiva att din sambo får vara hemma med lillen och umgås mera.
    ja nu har ni gjort eran beskärda del och det kan bara bli bättre.

Min mormor gick också bort för ngn vecka sedan, SÅ nu är det 3 dödsfall på ite mera än 1år.

Stor kram till er.

• Myra

Hej tjejer!

Kul att höra från er alla igen.

Sussey: hoppas att du hittar ett sommar jobb. Även om landstinget går backa så måste ju dom ha ersättare när ord personal ska ha semester. Sjukhusen kan ju inte stängas.  Om du inte får sommarjobb i landstinget så kanske det finns jobb inom ett annat område.

Goklumpen- oj vad tiden går snabbt. Kommer att gå bra att skola in honom ska du se..:) Kanske lite skönt för dig att träffa  jobbarkompisarna och vuxna igen?..,9

Blev ingen äl nu senast, sitter och väntar på menen.

• Myra

Aqua: hur mår du nu? Har det blivit bättre för dig.

Själv ska jag tillbaka till sofiahemmet på måndag. Hoppas på att jag får sätta igång med behandlingen..:)

Hur är det med er andra.

kram kram 

• Myra

Hej vänner!

Goklumpen: skönt att bara jobba 80% och få mera tid till lillkillen. Ohhh så tråkigt med ditt missfall.  Tyvärr så får man alltid sådana där svar när man ringer sjukvårdsupplysningen. Ficka samma råd jag också. Så tråkigt att det blev på din 30års dag. Men måste säga att det var kanon att du blev gravid så snabbt, finns ju jätte stora chanser att det ska gå vägen och du blir gravid snabbr igen. Sägs ju att man lättare blir gravid efter ett mf, som kroppen redan var inställd på graviditet.

Själv så väntar jag på menen och ska börja med hormonsprutor. Trodde jag skulle gjort det förra cykeln men då hade jag en cysta (ingen fallit) som jag var tvungen att vänta till nästa cykel innan jag kunde fortsätta.

• Myra

Vad roligt att ni börjar försöka med syskon, jag kanske lyckas pricka in mitt första med ärat nr 2..;)

Goklumpen: Hur har din mens kommit igång efter ditt mf?

Jag längtar så efter min mens så jag kan börja med hormonsprutorna. Man är så otålig och har nog aldrig längtat så efter menen.

Hur mycket är ni är innen på fl??

• Myra

vad skönt att det kom igång bra efter missfallet. Hoppas du blir gravid nu efter missfall. många som blir det direkt efter. 

• Myra

Hej tjejer!

På Lördag så börjar jag med mina hormonsprutor. Håll tummarna för mig.
    Hoppas ni alla har det bra. Ska njuta av långledigheten över krisihimelsfärds helgen.

• Myra

Syssey: Men lite ledighet måste du ju ha mellan kurs och jobb. Vad är det för kurs du ska gå på i sommar?
    Jag Tillbaka för vul torsdag nästa vecka för att kolla äl blåsorna 

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7