• aqua84

Utredning september 2008 tråd 7

sussey skrev 2010-06-25 11:18:37 följande:
    Ja med stöd har hon med stått länge :) Glad midsommar på er! Vad ska ni hitta på?
    Hur långt är du nu aqua? =)
    Glad Midsommar på dej oxå! Har precis gått in i v13 nu....(12+1)
    ur form
  • aqua84
    sussey skrev 2010-06-26 22:30:29 följande:
    Aqua - Vad skönt, känns ju ändå lite som en magisk gräns :) Vet folk än?

Idag bestämde sig Meja för att hon kan ställa sig upp själv nu, utan stöd. Bara så. Som om hon aldrig gjort annat :P
    sussey.blogg.se ~ Meja 090723 ~
    Grattis te tjejen att hon reste sig upp själv..snart går hon nog själv oxå!!

Ja familjen vet nu, vi berätta på midsommar! Jo det är en magisk gräns, nu väntar jag på rul i augusti! ska bli spännande! Har börjat puta lite smått!!
    ur form
  • aqua84
    sussey skrev 2010-06-30 10:16:22 följande:
    Japp nu går hon med :P Likabra att ta allt på samma gång ;) Eller går & går, men några steg i alla fall :)
    sussey.blogg.se ~ Meja 090723 ~
    grattis te meja!! Ja, varför vänta när man börjat lixom?
    ur form
  • aqua84

Myra:tråkigt att mensen inte vill komma igång ordentligt, d blir ju ett störningsmoment i sig...tråkigt. Hoppas den kommer igång NU!! Jodå jag mår bra..kan få en "spykänsla" på kvällen när jag lagt mej, om jag nyss käkat eller druckit o d trycker på magen..annars mår jag gör bra. Har bleve mkt piggare oxå! Glad. Innan kunde jag sova hela dygnet om jag fick! ha ha...Vi har börjat berätta för folk nu...lite svårt, men ändå kul!

ur form
  • aqua84

här är det semester oxå. Har ca 2,5 vecka var te jag börjar jobba igen...dessa 2 veckor som jag haft har gått fett fort, tyvärr.
    Jodå jag mår bra, har lite svårt att sova, då det spänner o håller på i magen, vet ej om d kan va bebis lr tarmarna som arbetar...jobbigt är d iaf. Har köpt några mammakläder, men inte använt dem ännu. Mina jeans får jag knappt igen, men mammabyxorna känns för "stora" över magen just nu...Har UL på freda! väldigt spännande!

Kul att det händer så mkt med era barn nu!
    Hoppas huset gick igenom beskitningen Goklumpen!

Ha en bra semester Myra i NY!

ur form
  • aqua84

jag använde alltid digitalastickor för de andra var svåra att tyda tyckte ja,,,men om d inte är starkt nu blir d nog d i möra..hoppas...

Är nyss hemkommen från sjukhuset...har blivit opererad för tarmvred..skit ont...Men jag o bebis mår bra nu o d är huvvesaken!

Hur har er sommar vart annars??

• aqua84
    Myra skrev 2010-08-25 20:14:08 följande:
    Oj vad jobbigt, stackars dig. Skönt att du och bäbisen mår bra. vilken vecka är du i nu?
    Hur mår du med bäbismagen annars?
    Grejen är att det ser lite starkare ut i verkligheten. Jag kan inte minnas att fått så här starkt ens under mina år vi försökt. tror det är lika starkt som när jag blev gravid.
    Bara hålla tummarna att det verkligen är ngn äl och att jag plussar.
    jag håller tummarna för dej nu gumman!
    Jag är i v21 (20+4) nu...så har gått mer än 50% av tiden nu! Jo det va lite jobbigt innan man kom te operation o sen efteråt innan de kom o sa att bebis mår bra..då kunde man andas ut igen! Men det finns inga hinder för att det ska bli en normal graviditet o förlossning nu sa igår när vi va på extar krontroll på gyn..skönt! Jo magen den växer, o bebis är en riktig gymnast! ha ha...Håller tummarna för er nu!!
  • aqua84

Myra: Hoppas pergo funkar för dej nu vännen!! Vi skulle ju va gravida tesammans, va d inte sagt så?!

Här rullar tiden på, är i v27 (26+2) redan..Hålle dock på att bråkar med fk om hp...har fått halv bara...så har skrivit en överklagan nu och HOPPAS att jag får full hp. Har 2 veckor kvar på sjukskrivningen sen operationen..känns inte som att jag vart hemma i snart 8 veckor, känns mer som drygt 4! ha ha..!!

Gravid i v27
  • aqua84

hej brudar!
    Jag har bf i möra...spännande! Har mkt svårt att sova på nätterna och ont i "musbenet" (blygdbenet) när jag vänder mej om i sängen..får sammandragningar då och då..vet ej om d är förvärkar oxå...men d spörs...Jag bara väntar och hoppas på att det ska dra igång SNART!

Myra:
    Ja det ser ut som äl! Hmm..symptomen låter lockande!!*blink* Lycka te!

Gravid i v40
  • aqua84
    Myra skrev 2011-01-07 15:33:03 följande:
    Herregud Agua är det redan dags för dig. Vad tiden ahr rusat iväg. känns som det var förra veckan du plussade. Vad spännande, vet du vad det blir?
    Då måste bums berätta vad det blev för ett litet knyte..:)

Sussey: då har du inte långt kvar i skolan och sen klar. Hur många terminer till ska du gå?¨

Ang min äl så har jag BIM runt söndag. Nästan all ömmane i brösten är borsta, bara lite kvar. Så det blev nog inget den här gången heller. Strecket kanske inte är tillräckligt starkt för att det skulle ha blvit äl. Läkaren borde ju sagt något också när jag var där. Men tänkte i min fantasi att han inte ville ge mig förhoppningar om han sa något och sen kanske det inte blev något.
     kanskew testar i morgon.
    Nej vi vet inte va d blir för ngt ännu. D får vi se när den kommer ut! Vi tyckte bääge 2 att det va/är halva spänningen att inte veta! Har börjat känna av förvärkar/värkar nu..så vem vet,d kanske är dax snart?!

Klart jag talar om vad och när vi fått!!!
    Gravid i v41
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7