Utredning september 2008 tråd 7
Hur långt är du nu aqua? =)
Myra:tråkigt att mensen inte vill komma igång ordentligt, d blir ju ett störningsmoment i sig...tråkigt. Hoppas den kommer igång NU!! Jodå jag mår bra..kan få en "spykänsla" på kvällen när jag lagt mej, om jag nyss käkat eller druckit o d trycker på magen..annars mår jag gör bra. Har bleve mkt piggare oxå! . Innan kunde jag sova hela dygnet om jag fick! ha ha...Vi har börjat berätta för folk nu...lite svårt, men ändå kul!
här är det semester oxå. Har ca 2,5 vecka var te jag börjar jobba igen...dessa 2 veckor som jag haft har gått fett fort, tyvärr.
Jodå jag mår bra, har lite svårt att sova, då det spänner o håller på i magen, vet ej om d kan va bebis lr tarmarna som arbetar...jobbigt är d iaf. Har köpt några mammakläder, men inte använt dem ännu. Mina jeans får jag knappt igen, men mammabyxorna känns för "stora" över magen just nu...Har UL på freda! väldigt spännande!
Kul att det händer så mkt med era barn nu!
Hoppas huset gick igenom beskitningen Goklumpen!
Ha en bra semester Myra i NY!
jag använde alltid digitalastickor för de andra var svåra att tyda tyckte ja,,,men om d inte är starkt nu blir d nog d i möra..hoppas...
Är nyss hemkommen från sjukhuset...har blivit opererad för tarmvred..skit ont...Men jag o bebis mår bra nu o d är huvvesaken!
Hur har er sommar vart annars??
Myra: Hoppas pergo funkar för dej nu vännen!! Vi skulle ju va gravida tesammans, va d inte sagt så?!
Här rullar tiden på, är i v27 (26+2) redan..Hålle dock på att bråkar med fk om hp...har fått halv bara...så har skrivit en överklagan nu och HOPPAS att jag får full hp. Har 2 veckor kvar på sjukskrivningen sen operationen..känns inte som att jag vart hemma i snart 8 veckor, känns mer som drygt 4! ha ha..!!
hej brudar!
Jag har bf i möra...spännande! Har mkt svårt att sova på nätterna och ont i "musbenet" (blygdbenet) när jag vänder mej om i sängen..får sammandragningar då och då..vet ej om d är förvärkar oxå...men d spörs...Jag bara väntar och hoppas på att det ska dra igång SNART!
Myra:
Ja det ser ut som äl! Hmm..symptomen låter lockande!!*blink* Lycka te!