-
kul att du fick utslag nu direkt! det kanske funkar direkt, hoppas hoppas!Myra skrev 2010-05-20 11:05:40 följande:Fick missfallet för 2 veckor sen igår. HCG grav hormonerna är borta i kropppen. jag fick faktiskt utslag på äl testset i helgen. Kört på lite hemma. har en patient som har jobbat på en fertilitets mottagning och hon rekomenderade att gå dit ajg gick för att få pergotime.Hon sa att det var fullt möjligt att få äl direkt efter missfallet och att missfallet räknas som mens. Graviditeten kan kicka igång kroppen så det är många ggr störra chans att bli gravid efter ett mf. Så jag hoppas verkligen att det blir så. Håll alla tummarna nu för mig.Kram
-
hoppas hoppas!Myra skrev 2010-05-20 12:20:13 följande:ja det är lite lustigt att det funkar direkt. Hoppara att vi sexade i tid och att det blir något.
-
goklumpen & sussey
Jodå det går bra. Va på vul igår o fick se det lilla underverket! Va såå häftigt att se hjärtaktiviteten!! Känndes mer verkligt nu!
Mår lite illa te o från men stoppar jag ngt i munnen o tuggar på går d över! Har alltid med mej en frukt eller smörgår i väskan!
Oj fyller Meja snart 1 år, tänk va tin går fort....O Viggo har 9 tänder...fasen va d ghänder grejer!!
-
lycka till myra, jag håller på dig!
idag är d inskrivning!!
-
hej brudar! Ja det gicm bra, fråga en massa frågor o sånt. Ska gå o ta endel prover o sånt oxå. Däremot glömde jag fråga om man får bada ute i sommar, lr om d blir för kallt? Och...får man äta matjesill? Det står sill (även inlagd) i pappren..räknas matjesill dit??
-
Ok. För det är ju nu som ute säsongen börjar. Inne simmar jag hela tin..men tänkte mest på kallt vatten ute. Jo det står att d är ok med inlag sill, men tänkte om matjesillen räknas dit?!sussey skrev 2010-06-01 16:20:23 följande:
Aqua - jag badade fram till typ vecka 38 och frågade bm om det - det var ingen fara alls så länge det känns bra för dig =)
Hmm inlagd sill hade jag för mig inte var ngn fara :S Jag åt det vid jul och har för mig att det var så. Men står det så i pappren så ska du kanske kolla! Sen som min bm sa om den rökta ålen, ät lite med måtta, och kanske inte vräka i sig.
-
så bra!sussey skrev 2010-06-01 20:51:05 följande:Ja allt konserverat ska gå bra att äta =)
Ja, det var ute jag badade, gick ju höggravid förra sommaren när det var så varmt :) -
myra va tråkigt att kroppen inte vill funka för dej, hoppas den kommer i fas under sommarn så du slipper ta en massa mediciner.
Goklumpen och Sussey: fasen va d händer grejjer med era busbarn! Kul!!!
jag mår bra, har mått lite illa te o från. Så jag har nog tuggat nonstop i ca 4 veckors tid innan det avtog, är i v12 nu..så det går sakta framåt. Har problem att sova på nätterna, men när kl börjar bli framåt 06 på möran, DÅ sover jag som en stock.
Nu har jag dessutom draigt på mej världens förkyldning...Är uppe x antal ggr/natt å snyter mej, hostar, dricker vatten och pinkar...kul!
-
va roligt!! Grattis te henne!! Då dröjer det väl inte förens hon går o springer över allt.sussey skrev 2010-06-18 20:16:35 följande:Idag har Meja börjat stå alldeles själv :) Har trott länge att hon kan, och idag bara hände det, nu står hon en bra stund och kan dansa och allting ståendes plötsligt :P
-
ja peppar peppar måde jag ju illa ett tag v 8-10 typ,,men nu har d vart borta..hoppas man slipper mer illamående!Goklumpen skrev 2010-06-24 08:18:55 följande:Viggo står ju också upp fast med stöd, fast han släpper ibland och då står han några sekunder innan han sätter sig ner igen.
Myra: Jag hoppas att det fixar sig för er under sommaren.
Aqua: Så bra att du mår ganska bra under graviditeten.
Glad Midsommar allihop!