• Myra

Utredning september 2008 tråd 7

Vad härligt att ni alla haft en skön påsk. Det är lite surt att börja jobba igen. Jag jobbar bara 2 dagar sen är det begravning på torsdag..:( ska bli skönt när det är över så man kan börja bearbeta allt och gå vidare.

Jaa det ska bli så skönt att komma iväg. Jag hoppas jag hinner få ett plus innan vi åker annars får jag ladda väskan med både grav tester och mens skydd.

• Myra

God morgon tjejer.

Är på BIM-2 idag och tog ett grav test. Ser ett svagt streck. fattar inte att det är sant. Vågar inte tro något. Lagt in en bild. Vad tror ni?

Kram

• Myra
    aqua84 skrev 2010-04-14 07:18:57 följande:
    myra....Jisses!! Hoppas hoppas d blir starkare nu!!! GRATTIS...!!! Nu blev jag pressas!!!*fniss* Vill oxå...MEN detta är du värd gumman!!! ta hand om dej o magen nu!!!!!
    Men  vi har ju bestämmt att vi ska plussa samtigt så du KOMMER att göra snart.
    Känner det på mig att du kommer göra det.

Det är helt otroligt, vi har kämpat i 2 år och 3 månader och just nu så har vi lyckats. Precis när mamma går och dör så funkar allt. Det här är inte bara tur det är något mera. Vi hittade mamma död den 6/3, den 16 fick jag min mens 1 vecka försenad. Kände på mig att det vara något speciellt den här gången. Tog pergotime och fick min första äl. jag är inte direkt troende men efter det här så vet man inte vad man ska tro. Mamma måste haft ett finger med i det här.
  • Myra

Hej vänner!

Varit bortrest ett par dagar i Sankt Petersburg. Skulle igentligen kommit hem i kväll men efter allt strul med flyg och aska så vågade inte vi vänta. Vi tog tåget till Helsingfors och sen båten till stockholm. Tur vi kollade upp det i tid för sen var allt fullbokat.

Aqua: jag håller alla tummarna för dig att det lyckas den hår gången.

Jag har själv mått väldigt bra. Bara kännt massa hugg som blivit spänningar i magen. haft lite ont i svaken att par ggr men det vet jag inte om det har med grviditeten att göra. Annars har jag inte känt ngt annat.  I morse så kände jag mera som mens kramp precis när mensen ska komma. Blev lite orolig att det var mf på gång. Men nu är det borsta så jag är bara lite nojjig.

Vad händer annars för er tjejer. Förutom att Aqua ruvar. Hur gamla är era barn nu? Tiden bara rusar iväg och svårt att komma ihåg. Enligt fl uträknare s ska jag ha 21 dec.

• Myra

Glömde säga att jag tog ett nytt grav test med cleasblue när jag var bortrest. Tog det 4 dagar efter första testet. Det var myyyyyyyyyycket starkare än första testet. Det var starkare än kontroll strecken.

Nu får ni hjälpa mig tjejer. vad ska jag göra nu? när ringer man barnmorskan? Är ju bara i v 5.

• Myra
    aqua84 skrev 2010-04-19 11:50:48 följande:
    du kan ju ringa bm o berätta att du är gravid, sen får du kanske inte någon tid förens om några veckor, men då är du ute i god tid iaf!Gud sååå kul för dej..är sååååååå avis, men jag önskar dig detta o all lycka, o hoppas jag får uppleva samma sak nångång!
    Det är inte frågan om du kommer att bli gravid utan när. Jag tror att du har något på gång nu. Tror på dig och känner på mig att du kommer att plussa nu.
    jag har inte fattat att ajg är gravid. Har blivit så besviken så många ggr. har ju inte heller fattat att mamma inte finns längre. Det är jävligt tungt att inte få berätta för henne. Just nu så slits jag i sorg och glödje. sorgen över mamma och glädjen över det här. Känns som jag slits åt två håll och vet knappt vad jag ska känna.
  • Myra

Oj vad tiden går fort, är hon redan 9 månader.

jag går in nu i vecka 6, är 5+1. Ska ringa på måndag. 

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7