• sussey

Utredning september 2008 tråd 7

Fick veta igår att en kompis till mig är gravid igen, hon har en son som är född typ samtidigt som din goklumpen ;) Hon har oxå haft svårt att bli gravid innan + ett sent missfall, nu tog det sig typ direkt! Inte planerat dock, men hon är glad ändå =)

sussey.blogg.se ~ Meja 090723 ~
  • sussey
    aqua84 skrev 2010-03-04 10:09:47 följande:
    tack. goklumpen! Tummhållningen funka...fick omslag igår..så i möra lbir d fet..! spännande...nu hoppas man de klarar upptiningen oxå.
    Faaasen vad kul! Lycka till!!
  • sussey

Hoppas det tar sig nu  då Myra - det kanske fanns en mening med allt någonstans!

Måste bara få säga att jag är lite lycklig och stolt idag :D Klarade tentan i skolan, 2 tentor nu på 10 veckor, check! Nu är det  bara praktik kvar denna terminen. Uppepå allt är det underbart väder och vi har ätit våfflor ute :) 

• sussey

Hoppas så mycket att det tar sig för er båda nu! Hade blivit så glad jag med :)

Vi är tillbaka nu från en vecka på Gran Canaria, såå skönt :) Kommer bilder och så i bloggen senare :)

• sussey

Men jisses Myra - det är klart att det är positivt!!! Grattiiiiiiiis :) Mitt såg likadant ut!

• sussey

Håller en tumme aqua, hoppas såå för dig nu. Nu gick ju allt hopp över till dig, så nu får du mångdubbelt så mkt :)

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7