Utredning september 2008 tråd 7
har ni funderat på syskon till era små guldklimpar..;)
har ni funderat på syskon till era små guldklimpar..;)
Hej tjejer!
Aqua: Fasen att det inte gick den här gången, skam den som ger sig. Det kommer att gå mycket bättre nästa gång.
Då jäklar ska det ta sig..:)
Hej kära vänner. Just nu är det tungt.
Jag hittade mamma död i lördags. Hon satt framför tv`n och troligen dött i sömnen.
Var en chock att hitta henne och jag har inte riktigt fattat än vad som hänt.
Mamma var bara 62 år och hade många år kvar.
Jag vet inte hur jag ska klara mig utan min älskade mamma.
Tack tjejer.
känns skönt att ha eran omtanke.
Hej tjejer.
Det har gått upp och ner sen mamma dog. varit mycket att fixa. Jobbigt att sälja och slänga hennes grejer. Mitt i allt så fungerar mensen för mig. Kanske låter lite fjuttigt mitt i allt jobbiga men äntligen så kom den igång själv och slutade av sig själv. Tänkte att nu när mamma gått bort och mensen verkligen fungerade så borde det finnas en mening. Mammas bortgång kan inte vara meningslös, hon kanske sitter där uppe och hjälper mig.
Tog min sista pergo tablett idag. så nu hoppas jag att den här omgången verkligen hjälper mig.
Syssey. grattis till tentan
mensen kom ett par dagar efter mamma gick bort. den var normal och slutade av sig själv. började men en enkelkur pergo på dag 5. Fick idag utslag på clearblue äl test. Ville inte anv dom billiga testarna den här gången.
Idag fick ajg fillt utslag på testet. Höll på att smälla av, jag hade inte räknat med att det skulle fungera men det gick. jag är helt salig. Hoppas nu bara att det håller hela vägen. Mamma har kämpat hårt där uppe för mig.
ja nu jäklar ska vi slå på stort...;) för mig är utslag på äl stickan värt så jäkla mycket, tror inte jag fått det tidigare faktiskt. Jag har trott att jag fått det men nu ser jag att strecket var mycket starkare än tidigare och det var verkligen lika starkt som kontroll strecket. Knäppa jag har lagt in det bland mina bilder..*S*
Nu är det en lååååååååååååååååång väntan till BIM som är runt 14-16/4. Vi sticker till st:petersburg den 15-19 så jag hoppas jag hinner plussa innan..;)
Aqua: när har du BIM?