Inlägg från: Goklumpen |Visa alla inlägg
  • Goklumpen

Utredning september 2008 tråd 7

Jag har också hittat hit.

Jag har inte haft blödning vid äl. Fast jag hade ju inte heller nån ägglossning så jag kanske var fel person att svara på det.

Jo min man ska vara hemma men det blir nog inte förrän nästa höst. Fast han har varit hemma och varit sjukskriven i 2 månader nu så han har ju ändå fått varit med under de första månaderna.

Jag hoppas att det fungerar med pergo för dig Myra, det fungerade ju bra för mig.

• Goklumpen

Ja här händer också mycket.
    Sist jag vägde Viggo så vägde han 6905 och var 63 lång. Han har upptäckt sina fötter och suger på stortån mest hela dagarna. Han vänder sig både från rygg till mage och från mage till rygg.
    Allt går ruskigt fort, vill att tiden ska stanna.

• Goklumpen

Va trist Aqua att det inte blev nån fet. Skulle ha blivit galen men som Myra säger så kommer det ju en till cykel snart.

Myra jag skulle vilja peppa dig allt jag kan, men det är lite svårt genom datorn. Har du ingen kompis som du kan träna med, eller sambo så att ni kan peppa och dra iväg varandra på träning. Jag tycker oftast att det fungerar bäst då.

Sussey jag förstår att det är tufft att vara ifrån din dotter men som Myra skrev så kan det nog vara nyttigt för far och dotter.

• Goklumpen

Hejsna!
    Är också nyfiken på hur det går för er.

Ja lillkillen som hunnit bli 4 månader väger 7950 och är 65 lång. Ja han snurrar runt och kan nästan sitta själv. Han suger och biter på sina tår och greppar saker och ting. Håller just nu på att få sin tredje tand. Tiden går så fort och det händer så mycket hela tiden. Så hur är det med din lilltjej?

• Goklumpen

Håller tummarna för dig Aqua.

Myra: Jag kan säga att jag inte börjat fundera på syskon riktigt än eftersom sonen bara är 5 månader. Jag har frågat barnmorskan hur man ska göra om det inte går av sig själv nästa gång heller och då var det bara att prova samma sak som fungerade sist, man behövde i alla fall inte göra någon ny utredning. Vill väl inte vänta alltför länge heller innan vi skaffar syskon. Kanske när Viggo blivit 2 år eller nåt sånt.

• Goklumpen

Men usch och fy Myra så hemskt. Beklagar verkligen... man ska ju inte dö vid den åldern då har man ju många år kvar att leva. Förstår att det känns tungt, vet inte hur jag skulle klara mig om min mamma dog, fast på nåt sätt går man väl vidare. Hoppas att du hittar ljusglimtar som ändå gör livet värt att leva. Kram på dig gumman.

Aqua: Synd att det inte tog sig. Bätttre tur nästa gång.

• Goklumpen

Myra jag hoppas att det löser sig nu nör du fått din mens utan tabletter. Jag håller tummarna och hoppas att din mamma vakar över dig och hjälper dig.

Sussey: Det måste kännas bra att ha fixat tentorna. Grattis!

Här är det snorigt. Sonen har fått sin första förkylning. Lite feber och en näsa som det rinner snor ur hela tiden. Man tycker så synd om honom. Han är mer gnällig och tröttare än vanligt. Man får bära mest hela tiden men det är ju sånt man får ta.

Hur går det för dig Aqua? Nåt nytt?

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7