Assar - Haha, va skönt gjort! Vi gör lite lika. Vi har i princip strippat alla rum från bebolighet hehe. Idag kom en väninna och bredspacklade två rum, bars sådär, för att hon kan och för att hon är fantastisk. Barnens sov- och lekrum. Jag inser vilken rikedom med fina vänner vi skaffat oss här i Öret.
Hade vänner som hjälpte oss riva tapeter hela helgen igen. Imorgon köper vi golv och sen bygger vi upp rum för rum. Spännande. Just ja, imorgon börjar de borra för bergvärme, det är galet så mycket vi behöver fixa och sätta oss in i. Alla beslut som måste tas om ALLT, från vilket av alla hundratals spackel till vad vill vi ha gör färg/tapet på väggen. Det tar aldrig slut! Angenäma problem men hjälp, jag som tycker det är drygt att väljs kläder och väljer oftast första bästa oavsätt pris, på k-rauta är jag clueless! angenäma problem men ack så utmattande.
Kaz- åh så mysigt det lät, ha en skön resa!
Vi4 - ingen tid än. Hade hoppats på denna vecka, vill ta med mamma som kommer på onsdag. Tänkte att hon i egenskap av barnpsykolog kunde hjälpa mig att få dom att se att dom normaliserat att det är okej att en eller flera barn får sig ett slag eller två dagligen. Det är inte okej, någonstans.
Stackar liten som är magsjuk nu , hoppas han krysr sig snabbt. Hur mår du? Räckte din sjukskrivning? Är du i bra skick redan? Ja, du vet ju min åsikt , ställ in eller kapa hellre bort något helt, om möjligt?!
Krya krya!!
PW - nä, en del är, en del inte på vårt program.