30+ som fick första barnet 2006 *4*
Vi4 - Aha, jag känner inte till Malmslätt så bra, annat än flygvapenmuseet. Men det låter som ett bra ställe att bo på. Själv tillbringade jag mina år i stan boendes på Flamman, bortsett från en kort vistelse i Tannefors som inneboende hos en liten tant som hette Biggan....
Jag har inte sovit något inatt. Eller jo, lite kanske, mellan 3 och 5. Gustav har hostat och haft feber och varit väldigt orolig hela natten. När vi hade sprungit in till honom sisådär 20 gånger var tröttnade vi och tog in honom till oss, men G, den lilla sötisen, kan inte sova med oss. Han låg och snurrade i någon timme tills jag frågade om han ville tillbaka till sin säng. Då nickade han och sade mm, så det var bara tillbaka dit och fortsätta springa mellan rummen. Lustigt ändå att han hellre vill ligga i fred och gosa med sin nalle än med sin mamma och pappa...
Nu sover han äntligen och jag hade inte hjärta att slita upp honom för Idas dagislämning, så hon är hemma idag också. För några dagar sedan trodde jag inte att jag kunde bli mer less på det här, men baske mig om det inte känns lite värre idag. Ja just det, jag fyller år idag också.