30+ som fick första barnet 2006 *4*
Pyttis - Så surt med bilen, hoppas allt går så smidigt som det kan med reparation och försäkringsbolag etc. Lycka till på op! (Som kanske redan är gjord...)
Scharlakansfeber, ja. Hoppas ni slipper den, fast det var rätt lindrigt ändå för Ida. Även om hon drar ibland till med "Jag är sjuk. Jag har lakansfeber." när hon inte vill göra som vi säger. Är man sjuk kan man ju få slippa undan, har hon märkt...
Agronom - Det vore ju hur jobbigt som helst att vara borta varannan vecka från barnen! Som att man hade skilt sig, ju... Och det skulle ställa stora krav på resten av familjen också, att sköta allt därhemma hela veckor i taget.
kaz - Gustav har också blivit mammig, fast han har aldrig varit det tidigare. Nu kan han plötsligt skrika och ha sig för att det inte är jag som borstar hans tänder eller så.
Mandra - Aj, halsfluss. Man vet ju själv hur det tar emot att äta när man har riktigt ont i halsen, det är inte kul. Men nu vänder det fort när ni har börjat med penicillinet, skönt att få veta vad det var.