• Mandra

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Kaz dom hannapanna sa, vi har den :) den heter "Var är bus-Alfons?" jättefin !!
    Hehe, ja skumpande skulle väl ta bort eventuella spärrar iaf ;)

• Mandra

M73- skynda ring och kolla vad de håller på med. Eller kontakta snabbt ditt fack som kan kolla över? ;)

• Mandra

Siggan - usch va otäckt :/ lilleman.

M73 - bra, har kommunen gjort fel så hamnar du i ett bra förhandlingsläge om man säger så :).

• Mandra

Ego- sitter på bysshållsplatsen på väg till bibblan, har lämnat ett magsjukt ynk hemma och vill helst vara där och ta hand om henne själv, kräkts sen igår morse. Har knappt sovit nåt och ska nu på fem arbetsdagar skriva klart vår lilla uppsats. Inte upplagd alls . Sorry för gnäll och självömkan

Kram till er!

• Mandra

Tack för pepp, vi kom en liten bit till idag.
    Hejja pw, jösses vad du får jobba. Jag tror jag missat att du pluggar m73, du ser då till att inte ha tråkigt(läs ha en lugn stund)

Kaz- löss är jobbigt mest tycker jag, störande för det kliar liksom. Skönt att ha städat ut det, duktig du

När jag kom hem fick jag inte ens ett litet leende från ynket. Hon är vaken korta stunder men bara ligger då. Säger inte ett ord fast gick själv till toan och kissade lite, tredje gången idag så helt oroad behöver man nog inte vara.

• Mandra

Pw hehe, löss hade vi på fritids när jag jobbade där under ett helt års tid så det är inte alls läskigt längre, inte mask heller, springmask alltså, det har vi haft 3 gånger sen barnen kom
    Det är mest omständligt med kli, städ och tvätt tycker jag. Heh men det är bara jag, lite konstig, eller härdad är nog rätt ord

• Mandra

Kaz- vilket prov? Vinprovningskursen? Verkligen orättvist

Efter två resorb öppnades Tyrad ögon imorse och hon svarar igen på tilltal, yey, livet är på väg tillbaka i kroppen. Även på den oroade mamman.

Matpaus i rättspraxisanalys i arbetsgivarens omplaceringsrätt. Det går bra nu

• Mandra

Glad - åh vad mysigt och spännande. Precis som assar ska vi dit nästa vecka.

Kaz - just ja, hur har allt gått med makens fot? :)

Mini - krya på alla sjuklingar där hemma.

Gusti - skönt med några dagars ledigt. Själv har jag skola imorgon men får ta igen det i sommar då jag bränner av ett ledigt sommarlov med barnen :D

• Mandra

Gustie - Gudrun vill min rättstavning döpa dig till . Jag kommer inte på något, mitt huvud blev helt tomt. Silverskeden är ju till dopet , studenten kommer efter det va?

Jag klarade tentan som några av er vet :) . Skönt som bara den, nu är det bara uppsatsen kvar, vi fick handledning på den igår och insåg att vi måste skriva om den, rumstera om i den alltså. Suckar lite men det skall nog gå :)
    Ikväll blir det äventyr, Trevlig helg på er!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*