Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

Skönt Pyttis att det inte verkar vara allvarligt nu iaf.

Underbart Drutten, min syster var förundrad över att man kunde hämta så mycket pengar man ville i väggen (bankomaten), inga problem, bara att hämta mer när man behöver

• Piggley Wink

Jag har inga bra mattips Malin, men dock en fråga. H började på innebandy idag. Det är en förälder på hennes avdelning på förskolan som drog igång det. Idag så fick barnen varsin klubba och massor av bollar så spelade de så gott de kunde var för sig. Det stod två mål framme så de övade väl lite att skjuta på mål när andan föll på . Några av killarna (som har storasyskon) skulle passa och ville spela match, men H har ju ingen aning om vad bollsporter går ut på . Vi har ju liksom inte snackat om det, inte kollar hon på fotbollsmatcher heller som vissa andra barn gör med sina föräldrar. Har ni några tips på hur  man gör konceptet "bollsport - match - lagsport" lättillgägligt för en fyraåring utan koll? Hon tyckte för övrigt att det var jättekul!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Tack för svar, funderar på att låta makens kusiner (Hs idoler ) som är 7 och 10 introducera dribbling och passning. Då blir det ju liksom en asfräck grej att öva på. Var övar man innebandy hemma? På altanen möjligtvis, för jag är lite osäker på att släppa lös en vild fyraåring med innebandyklubba hemma

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*