• Mandra

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Minimalla > Stackars lilla Stella och stackars dig. Vet precis hur orolig man blir. Vad skönt att du fick i henne päron och dricka tillslut. *varm kram* till dig.  Jag hoppas att ni båda kan sova gott inatt så ni får hämta lite nya krafter.

Milla C > Yey vad gott med Gabriel, nu bara måste det vända för honom. Och hoppas det stannar vid lite feber för Lucas så han imorgon redan är sig själv igen.

Själv satte jag mig på träningscykeln. Kände mig lite låg och kunde lixom inte helt skaka av mig det. Jag råkar ju tro på det där med att rörelse i kroppen hjälper att förändra sinnesstämningar. Jag fäste blicken högt och la på mig ett leende. 20 minuter räckte så kände jag igen mig igen.

• Mandra

Massa krya på er baciller till alla stackars sjuklingar. Nu räcker det med sjukdomar, nu sätter vi ner foten

kaz > Det hade nog varit mit andra allternativ eller kanske första en annan dag, vem vet? Denna gång hade jag huvudet med mig så långt att jag valde en annan väg.
    Haha, vad skön han är Simon.. engelska. Tänk att barn kan få det att låta så naturligt och självklart.

Själv fick jag mig en uppläxning i lördagskväll. Vilya åt för mycket och satt och kväldes, på gränsen till att kräkas. Vi förklarade att man måste känna efter när man blir mätt och sluta då.
    - Stora får faktist inte ge barn mat när de redan är mätta. *uppläxad*

sirre > Åh, vad härligt att träffa familjen så där när alla är samlade! Jag blir riktigt avis. Jag är som du, när jag ser gravida och nyfödingar så blir längtan efter en till starkare.

Min nya dator är fantastisk! Jag älskar den, t.o.m. Win 7 är suveränt med massa fiffga grejjer. Jag brukar vara lite skeptisk mot nya OS men det här va riktigt skoj.
    Installerade just spotify, aaaah så ljuvligt, lyssnar på Raggea!

• Mandra

Milla C > Så bra att du tog dig iväg. Då får vi hoppas han är på benen snabbt och gott att Lucas inte verkar snappat upp den värsta versionen av förkylningen.

kaz > Yey, shopping till dig själv. Nu gör du framsteg ! Jag får spara på shoppandet då Tyra fyllde denna månad och nästa fyller Vilya.

malinkatarina > Vilka finingar du har och som jag skrev i din GB, ditt fotointresse lyser verkligen igenom.

• Mandra

Vi 4 > Herregud vännen! Vad bra att du gick till doktorn. Inte konstigt att du känner dig urlakad och yr. Jösses, lägg dig ner och bli ompysslad. Det är som med gravidläge när man har multipla infektioner i kroppen. Sambon ska passa upp en med praliner och veckotidningar Mjölka det ordentligt nu
    hihi, nä men krya på dig och jag hoppas att du snabbt svarar på antibiotikan.

kaz > Jag håller med assar, jag tycker inte det är ok om de mörkat det, nu vill jag ju inte tro att dom gjort det, att ngn personal gör en sån sak och alternativet känns ju inte så bra heller. Fläskläpp borde ju inte ha gått dom förbi. Men för att veta säkert vad som hänt så ska du såklart fråga. Kan ju va så att hon slagit sig och dom tröstat men missat fläskläppen.
    Hade det varit Tyra så hade jag absolut frågat vad det var frågan om, speciellt om det skett förut.

• Mandra

kaz > Hur gick dat idag? Hade dom något bra svar? och någon som bad om ursäkt.

• Mandra

kaz > Vad skönt att du rört om i grytan så de pratar med varandra. Jag hoppas att eftermiddagen varit mer fruktsam i fråga om svar och ursäkter.

Frk Kanin > Så otroligt tråkigt med en sån restskatt   Kan du söka något stipendie kanske? Önskar jag kunde göra något för er. Jag återkommer på onsdag då jag vunnit drömvinsten på lotto
    Lät verkligen fint erat firande av Adéle. Sorgligt men vackert {#lang_emotions_heart}

• Mandra

kaz > Ah, det förklarar i alla fall och jag hoppas de håller vad de lovat denna gång. Stackars liten, inte konstigt att hon hade ont.

• Mandra

Äter han välling? eller ammar? Ger du barnen sött? kan det vara gott att slicka på en isglass? Lite kallt och gott.
    Tyra svarar tusen gånger bättre på orala iprenen men jag minns inte hur stor och gammal man ska va för att få ta den?

• Mandra

Milla C > Heh, ja det kan ju vara jobbigt. Vilya och Tyra har inte konsekvent gått igång på saker men de har båda reagerat med speed på både alvedon, ventolin och molipect vid enstaka tillfällen.

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*