30+ som fick första barnet 2006 *4*
... trådstarten som jag gjorde januari 2010 ser trist ut och är ganska inaktuell.. Ska jag göra en ny tråd även om denna inte stängs?
... trådstarten som jag gjorde januari 2010 ser trist ut och är ganska inaktuell.. Ska jag göra en ny tråd även om denna inte stängs?
Vi4:
Frk Kanin: Jättegrattis, och bra kämpat!!!!
Nej, inga läxor än!
God fortsättning från oss också! Vi har fått ställa in både julafton- och nyårsfirande på grund av kräksjukan. Den här julen kommer inte precis gå till historien :-/
Natten till julafton var vi på barnakuten och Elsa fick dropp, och sedan har vi dragit runt den eviga magsjukan tills typ nu.. Så inget firande alls här faktiskt.
Angående läsning, jag är ju barnbibliotekarie. Lärde mig själv att läsa när jag var 4 år gammal. Men jag har tagit det lugnt med Teodor, han har inte visat intresse. Alfabetet har han kunnat, men inte fått ihop det till ord. Men jag läser ju högt för honom jämt och ständigt.. SÅKLART
Och så i somras så knäckte han koden, och kan nu läsa en hel del (helst versaler). Dock är han inte särskilt intresserad. Samtidigt började han också skriva (helst på dator/iPad, men det kommer mer och mer "för hand" också). Han började F-klass i höstas och det är verkligen boostat intresset!