30+ som fick första barnet 2006 *4*
aaaah, nåt med sköldkörteln. Hur vet man om man har fel på den då? Symptom menar jag...
aaaah, nåt med sköldkörteln. Hur vet man om man har fel på den då? Symptom menar jag...
malin: H är säker på att gammal, det är något mat är när man måste släga den, min farmor (88 år) är INTE gammal säger H bestämt
Självklart gör det det!
Har ni några tips om någon bokstavssång? Alltså nån sång där man typ räknar upp alfabetet? H älskar ju bokstäver och älskar att sjunga så jag tänkte det kunde vara kul.
Assar: Där är de ju t o m delade i hådra och mjka, eller vad heter det?
Mandra: Härligt att få mysa lite med katterna också! H gosar gärna med vår katt, jag bara kramar lite säger hon och klämmer tag ett rejält grepp Tur han är underbart snäll!
Mini: Så spännande med film! H kan sitta säkert flera minuter framför TVn så det känns avlägset...
Assar: hallonfest låter ju som en superbra motivation!
Wilma: Skönt att du kan slappna av när Trolla är med pappa!
Vi4: Det går oväntat bra med ryggen tror jag. Efter operationen så har jag inte ont alls av ischiasnerven, även om jag har ont där de skar såklart... Nu kan jag göra nästan allt, men inte lika länge som vanligt. jag får naturligtvis inte bära på fyra veckor till, men det går ganska bra. H accepterar det (även om jag sista veckan börjat fuska med att hjälpe henne in i bilen). Ska tillbaka till sjukgymnasten på onsdag för återbesök och sen till läkaren om nån månad.
Har E börjat sova bättre?
Heeej Gbg! Kul att se dig, har också funderat på hur det går för dig!
Måste bara säga till malin att det var ju rätt romantiskt med cykelpumpen trots allt för det var ju verkligen en speciell sak med en tanke bakom...
Mandra: Det skulle jag absolut gilla på schemat ;-D. Jag fick faktiskt bubbel en gång, efter vår första mattedugga så kom våra faddrar och bjöd på snittar och bubbel. HÄRLIGT det borde man göra varje gång . Eller jag, det kanske ´är det de andra gör på ETraj? (EfterTenta)