30+ som fick första barnet 2006 *4*
Pyttis > Oj, ni närmar ett ett funktionellt hem igen...weee grattis. :) Vad härligt med en vit månad hos dina föräldrar, hoppas det går superbra och att det håller i sig.
Siggan > Vilka sköna erbetstider :) Men kvällar och helger också? heh du har tagit på dig en del hör jag. Fast så är det med skolan för mig också nu. Det är inte begränsat till dagtid, det blir kvällar och helger när barnen sover också. Ah ni köpte en, härligt :) Måste kännas bättre. Vi går och väntar lite på att det ska ramla manna från ovan så vi också kan göra det, köpa oss något eget alltså. Hehe.
Vi måste det (flytta alltså) innan Vilya böjar Nollan, för den har så dåligt rykte här uppe att jag är berädd att göra vad som för att hon inte ska gå i den.
Förresten, ni ska se att ni slutar som börsnoterade fastighetsägare i den takt ni köper hus/boenden
malinkatarina > Way, hur går det för dig? Alla klappar redan, wooooow... jag har hunnit tänka ut en, till Vilya. Det är hur långt jag kommit. :)
Jag har så roligt i skolan att jag nästan skäms. Vi har suttit med ett arbete som vi ska ha muntlig examina på på fredag. Vi läser ju pedagogik, vuxenlärande i arbete. Vår uppgift är att skapa ett fiktivt företag , det har kontaktat oss(gruppen) för ett utbildningsuppdrag på företaget. Vi kallar oss , i äkta Närkisk anda 'Det går aldrig AB' och vi skrattar så vi dör varje gång vi skriver eller läser det. Så stämningen i vår uppgift är rättså uppåt
juni06 > Men stackars liten, så otroligt naturligt det låter att matvägra på ett sätt, missförstå mig inte nu. Men vem vill ha ont i magen?
Vi har också tagit bort all fullkorn och även laktulosen för Tyras tröga mage och nu bajsar hon varannan dag på egen maskin. Men hon har ont i magen i samband med ALLA måltider så det blir läkaren snart här med ändå.
Vad är anledningen till att de inte kan kika mer och faktist komma fram till något med din tösabit?
Är det för att det är troligast att det är matallergier och att det bara är uteslutningsmetoder som kan visa på det?
Olimpia > Jag är som du, gillar julen men få in granen till den första dec blir fel i huvet på mig haha Vi tar alltid in den dagen innan, från mammas hem. Fast hemma hos oss är det en vecka innan aftonen kommer för vi är alltid borta på julen så då skulle sätta in den och sen åka ifrån den och inte få njuta.
Vi tar däremot fram alla julsaker till första advent och till nyår brukar vi ha tröttnat på dom och tar bort dom.
Vi brukar jula på kvällen när barnen somnat så de vaknar till ett hem fyllt med tomtar och grejs. De brukar gå runt i 2 dagar och titta om mysa och känna osv. Plus att om man ställt något fel så får man ställa tillbaka. Haha, redan(med Vilya och hennes hästminne)
Jag funderade på att köpa en sån där leksakskalender till barnen med lego i.
Dags att laga lunch *vink*