• kaz

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Hanna: Hoppas ni hade trevligt!

Allt gick fint igår. Det verkar funka bra i skolan även om han har lite svårt att sitta still och koncentrera sig längre stunder. I början hade han tydligen apat efter klassens "pajas" för att få klassens uppmärksamhet och vinna respekt men det har han (lyckligtvis) slutat med och börjat öppna upp sig själv i stället - skönt!

• kaz

Härligt Asap! Ja, men jag tror det funkar bättre på fritids nu. Han verkar "integrerad". Igår hade de varit i väg och simmat - stor oro för en kycklingmamma - men det hade såklart gått toppenbra!

• kaz

Asap: Låter helt rätt att prata m pedagogerna. Simon har 1-2 läxor per vecka (samt läxa i Persiska som han har som hemspråk). Det är ganska blandade uppgifter, ritläxor, matte men också skriv en komplimang om en kompis osv.

• kaz

Stort grattis Milla! Hoppas ni kryar på er!!

Hejja Mandra! Lycka till m tenta! Krya på er!

Hanna: Spännande för A! Simon får stå över att simma m fritids idag då han hostar så.

• kaz

Milla: Jag tycker också det låter som ett klokt beslut! Tack för omtanken! Sömnen är ngt bättre men jag har jobbat som en tok och är väldigt sliten. Sista utkastet lämnades dock idag - pust vad skönt! Imorgon ska jag göra moderkaksprov (för vi vill det) så nu oroar jag mig för det - alltid är det något

• kaz

Asap: Härligt att ha en bra dialog med skolan!

Malin: Många styrkekramar! Det låter jättejobbigt (och nödvändigt). Hoppas ni kommer till en lösning!

• kaz

Asap: Det gick bra men det dröjer ett tag innan man får besked. Seg väntan men just nu orkar jag inte oroa mig - finns just nu inget som pekar på att något skulle vara fel.

• kaz

Malin: Grattis till beslut! Måste kännas skönt (också för dig)! Kram

Mandra: Har inga erfarenheter! Hoppas du får bra svar! Kram

• kaz

Tråkigt med misslyckade kort Milla! Simon ser rätt tillgjord ut på sina!

Misslyckad dagislämning idag! Sara skriker så det hörs över hela kvarteret, pust! Hon har sin favvo-personal som inte var där nu på morgonen.

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*