Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Pappa fick komma hem idag, nu tror de inte att det är en propp men har ingen aning om vad det är Lite konstigt är det men han passade ju inte så bra in på strokeavdelningen iaf...

H juni 07, syskon november 10
  • Piggley Wink

Mandra: Precis så! Grejen med att vara inneliggande är att man får göra alla undersökningar direkt, medan man hamnar i kön (max tre månader inför VARJE undersökning) om man åker hem. Har inte pratat med honom sen han kom hem dock. Han hade bl a fått göra sån där 24tim EKG

• Piggley Wink

Mandra: Mamma är inte så bra på att tjata, men jag har ju tid iaf nu... Näää, allvarligt talat så har de ju tagit en massa prover som de inte fått svar på än, så än så länge är det ingen idé att tjata. Det är samma sjukhus som vi tänkte åka till för förlossning, så när vi väl är där kan vi ju tjata

Vi 4: Vi tar gärna utläggningen när du har tid och lust!

• Piggley Wink

malin: och så missar man att göra det en gång, och just den gången ballar FL ur

M73: Trist med feber men skönt att hon mår rätt bra iaf.

Pappa kom ju hem från sjukhuset igår kväll. Idag åkte han genast till jobbet, men kom hem nu för han hade fått ont i huvudet igen, ska hålla koll på honom under dagen... Får väl se om jag får köra in honom igen. Lite konstigt är det alltihop. Hoppas det inte är nåt allvarligt iaf, man blir ju orolig, han är ju faktiskt bara 63.

• Piggley Wink

Nu har pappa vilat sen han kom hem, och känner sig OK igen Jag har tvingat honom att åka till sjukgymnasten imorgon för att se om de kan luska ut vad det är med foten/benet. Han har känselbortfall där och min erfarenhet är att sjukgymnasterna är grymma på att luska ut vad sånt beror på. Han har blivit förkyld också, så vem vet, det kanske har nån annan naturligare förklaring? De vet ju iaf att det inte är någon propp...

Milla: Låter som en riktig sunkvecka, men finns det nåt ni kan göra där det inte blir så många konflikter? Biblioteket? Badhuset?

malin: Konstigt med feberanfall? Något för Dr House?

• Piggley Wink

Milla: Härligt med jobb, men jobbigt att strula med förskolan

Mandra: Låter som en mysig dag med stängd förskola!

VILL BLI AV MED MAGEN NU!

• Piggley Wink

Vi 4: Skönt att du får komma till bra läkare, då kan det ju vara värt att vänta ett par veckor. Vilken superidé med kontraktet med vännens dotter, jag är imponerad!

Pappa ringde till sjukhuset idag om huvudvärken. Det var tydligen en vanlig biverkning av ryggmärgsprovet. Om huvudvärken försvinner när man lägger sig så beror det på provet (och det gör den), det känns kanonbra faktiskt!

• Piggley Wink

Pyttis: Uch vad dyrt! Men skönt att få glasögon, kan inte balansen ha att göra med synen också tänkte jag på? Klart hon var skitsnygg i alla!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*