frk kanin, skönt att allt lät bra bra med bebisen, men förstår att du väntar på ul. Söta Ärtis
Mandra, bra jobbat med tentan, hermeneutik är ju helt obegripligt Stackars Tyra och er, att vänta 2 v för att sedan ta hand om nästa sjukling...
Gbg, typiskt när man ställt in sig på något och ser fördelarna med det :( Det lät ju onekligen som att det skulle passa honom himla bra.
Det var 4 st som blev befruktade (fick jag veta igår). Idag när jag kom för tillbakasättning hade ett av dem blivit ojämnt och var inget att ha och 3 st hade delat sig, men hade delat sig dåligt och var bara 2-celliga. Jag fick en tillbaka och har frenetiskt hela vägen hem från Göteborg försökt minnas vad jag hört om chanserna med 2-celliga. Jag frågade läkaren om oddsen, men tyckte han var undvikande och sa lite om att de kunde ju ha hunnit dela sig mer till eftermiddagen, att man aldrig vet, att en del trivs bättre i livmodern och att vi får se hur det går med de två som är kvar. De ska odla dem ett tag till och se om de går att frysa. Jag som hållit modet uppe och varit så glad hela tiden över att jag kommit så här långt, blev nu jättenedstämd över att de inte delat sig mer. Sedan jag kom hem har jag googlat på detta och inser tyvärr att chanserna med ett 2-celligt embryo är minimala Vissa kliniker sätter tydligen inte ens tillbaka dem...Nu är jag helt slut, har knappt sovit på 5 dygn och känner mig helt tom och uppgiven. Det kanske var dumt att hoppas så mkt för att det verkade gå så bra...