Mandra skrev 2013-02-14 09:25:03 följande:
Siggan - oj, här behövs en tydlig markering. Kräv ett möte med pedagogerna där de får bevisa och berätta för dig vad för plan de har för att detta ALDRIG mer händer. Stryp ser jag allvarligt på och det hoppas jag dom också gör. Förstår att du är chockad.
jag skulle också prata med pedagogerna o kräva att de jobbar med detta. Stryptag är ju något som så lätt kan bli fel även om det är menat som skoj. Säg också som du är att du var så chockad o upprörd att du inte kunde ta fighten o reda ut det när det hände.
Lia; grattis! Börjar bli många treor i tråden nu! Jag fick min tredje tjej i juni förra året,
Ang skolsköterska skulle H haft tid i torsdags men då vaknade hon med feber o jag måste boka om tiden men har inte orkat ännu . Less på alla dessa sjukor nu... känns som vi knappt varit friska något i år o till råga på allt åkte jag på lunginflammation o A öroninflammation samtidigt. Livat värre men nu är antibiotikakuren nästan klar även för mig o jag hoppas vi kan vara friska ett tag. Blev dock snorlov snarare än sportlov för oss