Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Vi4: Inte lätt för varken dig eller maken, den situation ni befinner er i... Hur är det med depressionen/stressen förresten? Jobbigt att han "gömmer sig" på jobbet när han inte orkar ta tag i saker hemma... Kramar! Hs mage reagerade förresten på förskolan igår, de åt havregrynsgröt till frukost sen bajsade hon normalt, sen åt de köttfärssoppa till lunch och sen var hon jättelös och sur i magen Personalen lovade att be om innehållsförteckning på soppan idag så att jag kan börja luska... Nämenvisst, det har ju såklart vuxit bort över sommaren

Mandra: Skönt att du känner dig bättre och att du får ut och röra på dig! Skulle du göra nån undersökning? När?

H juni 07, syskon november 10
  • Piggley Wink

Hahaha *ser mandra ute på promenad med barnen som cyklar och en EKG hängande efter*. Trist med Tyras mage, går du till vc eller bvc för att få test? Jag funderar på om jag ska ta tag i barnmottagningen direkt, eller om jag ska vänta och se ett par veckor om jag kan luska ut vad det är. Har liksom tappat förtroendet för att de ska kunna hjälpa H på nåt vettigt sätt

• Piggley Wink

Mandra: Har blivit lovad snabb hjälp nästa gång hon reagerar så det kanske är bäst att smida medan järnet är varmt så att säga... Ska kolla om de har mer teltid idag, annars får det bli på måndag. Om inte annat så kan ju läkaren som tror att det vuxit bort över sommaren för att hon varit bra då få sig en knäpp på näsan {#emotions_dlg.djavulsk}

• Piggley Wink

Vi4: Skulle ju skriva att grupp med coach låter toppen, jag tror man blir MYCKET hjälpt av peppe och lite lagom press från de andra i gruppen och coachen!

• Piggley Wink

mandra: Tack! De hade inte teltid nu men jag pratade in ett meddelande iaf. Antar att de ringer på måndag. Annars ringer jag barnsjuksköterskan på barnmottagningen på måndag. Så är det med det!

• Piggley Wink

malin: Det är bara för att det är så tråkigt att plugga gammal matte Men du tål väl annat vin? Vet du vad i rödvinet du inte tål, låter ju inte klokt att få hjärtklapping av rödvin

• Piggley Wink

Assar: Hoppas hostan ger sig fort eller iaf inte blir en förkylning...

Mandra: Mammor är bäst!

Drutten: Jobbigt för A med tänderna! Hoppas det går smidigt att dra ut dem, hur gör de?

M73: Ibland behövs det att de får prova själva för att förstå Maken fick ju vara hemma en vecka själv med H när hon var tre månader, DET var en chock för honom! Plötsligt förstod han vikten av att packa rätt saker i skötväskan  mm

• Piggley Wink

Drutten: Minnesförlust låter ju toppen när man drar ut tänderna!

Pyttis: Jag är så imponerad! Finns det nåt kvar av dig nu?

• Piggley Wink

Pyttis: Så himla kul med ridresa! Och jag är verkligen superimponerad, men det var skönt att höra att du inte försvunnit!

Mandra: Härligt att sambon iaf tagit till sig informationen!

lia: Fin säng!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*