30+ som fick första barnet 2006 *4*
Hej tråden
Juni vad skönt med pappsen!
Mandra - ska inte du plugga? Nääää, en paus behöver du ju också
I övrigt ego, är såååå trött, ska snart försöka blunda en stund. Har sovit oroligt hela veckan, förmodligen pga helgens mässa. Kommer vi att kunna sätta upp jätteloggan som vi tänkt? Passar krokarna som bilderna ska hängas upp med på väggen? Kommer IKEAramarna (som för övrigt inte är så vackra och med blåtonat glas) hålla måttet så det ser proffsigt ut? Kommer det funka ihop med henne jag ska ställa ut med (som är supertrevlig men stressad och kontrollfreak och just nu arg på fotologgan som hon önskar vi gjort på annat sätt;)? Efter dagis åker hela familjen till mässan, Thorsten ska hjälpa mig att hänga bilder. Men Wencke som hon heter kan inte komma förrän på kvällen, så då får jag åka tillbaka och så får vi hänga av bilder för att sätta på tyg etc..... jag vet bara att det kommer att ta TID med bilderna - hennes beräkning av ca 1-2 h stämmer inte överrens med min, och jag vill inte vara kvar där till 22. Måste hem och varva ned och försöka sova. Blir långa dagar! För att göra mina nerver värre så har bilderna jag ska sätta in i album inte kommit. Behöver dem igår liksom. Har en fotobok, men vill ju kunna visa mer....... DJUPT ANDETAG!
För övrigt har jag varit och kollat ett annat dagis. Var som att KOMMA HEM! Vilken känsla! Dessvärre nog svårt att få plats, men finns det ett så finns det fler!