30+ som fick första barnet 2006 *4*
Kram Kanin! Jag hoppas att det kommer att lätta för er! Appropå inte fatta att det är långt kvar så tror jag inte jag gjort det själv, har inte hunnit med för fem öre... är i v 30 nu o börjar precis inse att man kanske ska tänka över sånna saker som barnsäng (gjorde oss av med den gamla eftersom jag vill ha en med nedfällbar sida), BB-väska o allt.
Har två veckor kvar på mitt vikariat o vill helst bara gå hem o sova, kroppen vill vila men samtidigt känns det dumt att ge upp eftersom det är arbetslöshet som väntar sen. Blir det för eländigt får jag sjuka mig men jag vill ju iaf försöka. Mina nerver är i trasor efter helgen. I lördags råkade H ut för en olycka o vi trodde nästan hon skulel slå ihjäl sig. Det kunde gått riktigt illa för hon fick en järnbom i huvudet. Som tur var visade det sig att den inte träffat med full kraft utan blivit bromsad så hon har "bara" ett sår i skalpen, limmat o sytt med ett stygn o klarade sig till o med utan hjärnskakning. Men det var skönt att se hur bra sjukvården kan fungera. Nu är det full rulle på henne o vi behöver bara akta såret, inga andra förhållningorder-