Assar, det låter fantastisk! Jag fundera febrilt på om det finns någon jag skulle kunna önska mig en sådan städning av som disputationspresent men kommer inte på någon Jag är väldigt nyfiken på vad en sådan städning kan tänkas kosta, men vet inte om du vet eller om du vill dela med dig?
Vem var det förresten som fick så mycket tillbaka i skatt? Jag hade visst inte betalat tillräckligt i skatt för att få fullt rotavdrag, så det blev 15 000kr att betala tillbaka Vi trodde nog att det skulle saknas lite, med tanke på att jag varit föräldraledig, men inte så mkt. (ringde skatteverket för att fråga i somras, men det hjälper inte till med uträkningar och det var hur krångligt som helst att göra det själv). Jag ska inte klaga, visserligen är doktorandlönen verkligen ingen höjdarlön, men så fort jag blir klar och får alla papper, typ vid årsskiftet så får jag om jag får en ttjänst minst 10 000kr mer i månaden
Mandra, maken provade den kosten några månader förra året, han körde den fullt ut, men han storkande på ägg och lax efter 2-3 månader, nu är han med i Itrim och där är det inte så myckt kolhydrater heller, men mer varierat så det trivs han bättre med. Han tappade många kilo iaf Stackars väninnan, om man "lyckas" bli inlagd så länge är det tyvärr illa. Du är alltid så omtänksam mot andra, men ta inte på dig mer än du själv orkar bara, det hjälper ju inte dem heller... Min kollega som var opponent har precis fått en sådan diagnos och blivit sjukskriven, jag har tjatat på honom länge att ta tag i det och av någon anledning lyssnade han förrförra veckan och vi gick till personalansvarig så fick han remiss direkt.
Kaz, skönt att det verkar fungera med läggningen, vi kör ju musik varje kväll och det brukar fungera himla bra även om det tar olika lång tid. Och så bra att det blev mer konkret för S med klistermärkena!
Pyttis, härligt med fin vårdag!
juni, ja godis är gott och beroendeframkallande! Jag var jättesötsugen när jag ammade okså och inbillar mig att man behöver mer snabba kolhydrater (om än inte just godis ), kanske bättre att ta tag i det efter amning? Själv ska jag ta tag i mitt enorma godisätande efter inlämning. Yngsta syrran ska sluta röka så då ska jag sluta med godis samtidigt!