30+ som fick första barnet 2006 *4*
juni, att hon ville vara hemma en dag med dig kan säkert bero på att det varit en intensiv helg, då kan man ju känna att det skulle varit skönt med en dag hemma och ta det lugnt med (iaf jag ). Vad härligt det låter med Legoland, jag skulle också vilja hitta på något sådant i sommar, men E är lite väl liten för sådant än så länge, så vi får väl se.
MalinKat, hoppas nu knäet läker snabbt och vill funka problemfritt sedan! Låter smart att kontakta något för "efterarbetet" om du inte har någon ortoped som ställer upp vet jag att en vän till oss som är sjukgymnast alltid bruakr prata om sjukgymnaster med ort utbildning, som jag förstått det är de specialicerade på just blem. Men det kanske inte finns motsvarande i Tyskland? Skönt att det verkar fungera så bra med nya dagis.
Milla, det låter tungt, hoppas att de kryar på sig och att vårljuset gör skillnad för orken och humöret! *kram*
Assar, mår du bättre nu?
Pyttis, hur går det med ryggen? Har du fått nåon mer hjälp med den?
Ego, jag har nu klarat av mitt slutseminarium, det gick väldigt mycket bättre än jag trott, väldigt skönt, jag kände mig mest lättad efteråt, men också nöjd med att jag kände mig samlad, koncentrerad och kunde vara helt närvarande och faktiskt svara på alla frågor (även om två av svarenhöver förbättras väsentligt om jag skulle få dem igen på disputationen). Det innebär att jag kommer att kunna disputera 7 juni, så nu är det "bara" att jobba på. Jag har fått många bra synpunkter, och jag har en hel del att göra så det gäller att bita ihop och tänka på att det är en begränsad period. Det roliga är att jag nu också kan börja planera disputationsfest Jag fyller ju 40 i augusti, så detta får bli ist för 40års fest.