30+ som fick första barnet 2006 *4*
Frk Kanin: Så härligt att se dig, men så tungt med två mf och att behöva ta beslutet om att "lägga ner" syskonförsök. *Stor kram*Vi 4: Hoppas att Edvin får roligt på studentuppvaktningen trots buller. Förstår att det varit mycket gråt på jobbet den senaste tiden - även om jag aldrig ens kan börja att förstå hur det är att förlora ett barn.
Mandra: Jösses ! Inte får de dra undan fötterna för VD:n för "Mompower" heller ! Skönt att det löste sig så att du fortfarande är med "i racet" . Lycka till med körkort.
Var iväg på "intervju" för praktikplats idag - och kände mig för första gången på lääänge faktiskt ganska snygg när jag gjort mig iordning och skulle iväg . Jag tyckte att det verkade jättebra på firman och så, men tyvärr ville de nog göra ett uppehåll i praktiken under juli månad och en bit in i augusti - och då hinner jag ju knappt börja innan sommaruppehåll, och sedan börjar jag ju jobba... Suck! Men jag skrev iaf till min AF-handläggare och undrade hur fort det kunde gå att komma igång, om de nu skulle bestämma sig för att de vill att jag ska börja, och om de hittar jobb för mig att göra även i juli.