-
Lite så, men dessutom har jag ju inget speciellt att pyssla med. Hade vi haft öppet för föräldrar eller om jag hade haft möte med klienter hade det varit annorlunda...Milla C skrev 2010-05-05 13:53:30 följande:Är du som jag som inte riktigt kan koncentrera mig innan jag ska åka iväg någonstans. Tankarna bara skenar iväg och jag vill vara på väg NU.
-
Tittar in efter några dagar i "Moominland". Hade en bra konferens, men tycker faktiskt att vi jobbar väldigt bra med familjerna och att de flesta som föreläste ligger efter oss.
Första passet var dock 1 timma på finska utan tolkning...
Har läst ikapp men kan inte kommentera allt.
Grattis Vi4!!!
Grattis Assar! ÄNtligen!!!
Oyra: Vad imponerad jag är av att du tagit tag i problemet ocha tt du delar med dig!!!
Mandra: SKönt att lilltösen verkar må bättre!
Idag var maken och A på badhuset på förmiddagen, i eftermiddag har vi varit på lekplatsen och hon har visat mig allt nytt hon lärt sig! Vilken skillnad det är på vår tjej, maken har verkligen gjort ett jättejobb! -
Suck! SÄllar mig till sjukdomsträsket! Misstänker att Julia har öroninflammation för vilken gång i ordningen vet jag inte. SKa till jourcentralen i kväll.
Idag har Agnes blivit introducerad i pärlplatteproduktion. Hon satt i TVÅ timmar och pysslade nästan helt själv, sedan gjorde vi ett mumintroll tillsammans enligt mallen vi har. Misstänker att hon kommer att producera mängder framöver!
Igår bokade vi en stuga på Åland vecka 31. Känns väldigt vuxet att hyra stuga men det ska bli kul! Vi har båda varit på Åland tidigare, jag var 16 år och grinig med mina föräldrar och maken har paddlat kajak där vid två tillfällen. -
Tack alla för omtanke om Julia, jovisst var det öroninflammation igen. Har fått väldigt lätt för att känna igen de symptomen...
Assar: Jag tänkte också på dig! Stugan ligger på Hammarland, heter Harnäs Stugby eller liknande. Tar gärna emot barnvänliga tips! Hur var det med Hammarplast outlet? -
Assar: Jag hade nog också gått på intervjuer innan allt var spikat med det andra jobbet!
Bra tips om vaccination, ska prata med maken om det när jag kommer hem! -
Mandra: DU ska absolut ringa ner, vi har varit med om det flera gånger att barnen blivit sämre trots penicillin och har då fått byta sort.
Julia äter glatt sin medicin, amimox tror jag den heter. -
Mandra: Hoppas att ni fått bra hjälp idag ocha tt det känns lite lättare.
M73: Kul med kycklingarna. SJälv har jag lite fågelfobi men andra djur gillar jag!
Igår cyklade jag till och från jobbet, kan meddela att mitt "underrede" är rejält påverkat idag... Eftersom jag jobbar så sent idag tog jag långlunch och gick på gymet, helt otroligt olikt mig! Är itne så lite stolt över mig själv! -
Vägkritor har vi med! Och såpbubblemaskin. Man har en grej man doppar i såpbubblevattnet, trycker på en knapp som startar en fläkt som blåser massa bubblor på en gång! Detta är faktiskt tredje sommaren med den så den har hållit bra! Både jag och Agnes gillar den skarpt!
Milla: Jag instämmer med de andra: LYCKA TILL!!!
Assar: Spännande med jobbet på måndag! Förstår att det finns ett och annat hål att stoppa i!
Jag ska vara föräldraledig i em och kompledig på fredag så vi har en långhelg tillsammans. Imorgon ska barnen sova hos min syster. UNDERBART! -
Juni: Jag har en gelésadel och ett geléöverdrag till cykeln, men problemet är att mitt styre är för lågt så jag sitter för mycket framåtlutad. Cykelaffären har beställt en längre "pinne" till mitt styre, men det är en knasig dimension så det dröjer tyvärr.
Vi har också alltid microlax hemma, även mamman i familjen har provat efter att ha varit totalförstoppad när jag bara åt pulver. -
Assar: Det är alltid lättare att söka något annat när man har ett jobb.
Nu har jag packat kläder jag sålt på tradera, ska skicka idag. Trevligt med lite extra klirr i kassan!