Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Mandra: Förstår att det är svårt att stå på sig när man hör den ramsan!

Nu har jag precis forskat i min fortsatta operation mm, ny remiss till koagulationsutredning, har vis av Millas erfarenhet ringt och kollat och den har kommit fram och ligger hos läkare för bedömning.

• Gladhannapanna

Mandra: jotack, jag mår bra efter op. Jätteksönt men samtidigt är det svårare att komma ihåg att inte lyfta då...

Idag har faktiskt jag bakat bröd på jobbet, men itne smakat själv alls så klart. Luktade gott iaf.

Malin: Ha nu en riktigt rolig resa och njut i fulla drag, hoppas att det inte blir för mkt skavsår. Själv brukar jag bli öm i sittbenen när jag rider flera dagar i sträck.

• Gladhannapanna
    asap skrev 2010-03-31 14:26:45 följande:
     Pyttis - Inte mycket som slår doften av nybakat bröd, strongt av dig att inte ens ta en liten smakbit!
    Jag kör ju Xtravaganza på helfart så jag skulle sabba allt jobb jag lagt ner senaste två veckorna om jag smakade. Men visst var det frestande, för att inte tala om de kladdkakemuffins som kollegan bakade imorse!
  • Gladhannapanna

Milla: Kul att bli headhuntad även om det inte är klart eller säkert att du får jobbet!  Duktig kille som skötte sig bra under intervjun!

Du, jag ahr funderat på hur det blev med den där vagnen som stals på er förskola, rosa emmaljunga har jag för mig.

• Gladhannapanna

Milla: Vi blir också som barn igen när vi träffas alla tre systrarna!

Det gick jättebra att köra upp till Gävle i fredags, jag var ju ganska orolig innan. Bra musik och många kisstopp. Måste ju dricka massa liter per dag pga min pulverdiet.

Var underbart att träffa barnen igen, Julia tittade på mig som om hon inte fattade att jag inte varit där hela tiden. sedan ville hon kramas länge, länge, tittade sig omkring, skrattade och klappade händerna! Sedan släppte hon inte mig på en timma minst!
    Agnes blev också jätteglad och kramades länge och ville att jag skulle natta på kvällen mm.

En jättebra påsk även om jag inte åt någonting.

Fast skönta tt komma hem igen igår.

• Gladhannapanna

TAck för att ni peppar!!!
    Jo, det är xtravaganza jag kör.

Härligt med all god mat men jag förstår att det kan bli för mycket av det goda!

• Gladhannapanna

Är det bara jag som inte skrivit hp någon gång????

Fullt upp på jobbet med möten och studiebesök som kom och tittade på verksamheten.

Julia kör slut på maken om dagarna, hon härjar som en duracellkanin och blir supertjurig och arg om hon inte får fortsätta, idag var hon sur på pappa i flera timmar. Bevärdigade honom inte med en blick! Han blev sur när jag skrattade....

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*