Pyttis, skönt med så många kilon bort! Säger som Juni, svårt att ta tag i de där trivselkilona man dras med, hmmm... Men jag måste säga att det hjälper att jag sen Spanienresan har slopat croissanterna och annat sött!
Milla, nu börjar vi andra också trippa på tå, hoppas du får besked snart!
Mini, jag tror som Assar, världens sötaste glasögonorm blir hon
Jag fick glasögon i åttan, mindre skoj i den där känsliga åldern. Stella kommer hinna "växa ihop" och trivas med sina, och hon blir en knockout. Jag datade en kille en gång som äääälskade tjejer med glasögon
Mandra, en superdag ju! Presenter och uppvaktning är ju så härligt när det inte är vad man riktigt brukar ha
Ja jösses, jag tycker också att jag kan känna att det gör ont när A ramlar, eller som nu när han börjat hoppa från allt möjligt, att det pirrar i MIN mage
Elvira har fått ytterligare spruta idag, en till sen är det klart för ett tag. Hon har väldans bra minne och blev inte alls glad över att se Dr Wulbrand, börjar grina på en gång min lilla sötnos. Hon har blivit så stor!! Står själv, så snart går hon nog utan stöd, klättrar överallt, äter som en häst, babbalar massa rappakajla, sätter klossar med hål i på sina pinnar och ser allmänt lillgammal ut. Det innebär ju också att Alfred ser ännu större ut. Så stor att han ska vara med på en övernattning på dagis i juni