• asap

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Kaz - Oj då, stackars Simon. Hoppas tummen läker fort! Härligt med göteborgslov - Universeum är ju jättefint.

Jo, det är sovsal som gäller i Estland, skulle man kunna säga. Tur att vi gillar släkten! Jag brukar iofs ha svårare att sova på båten, när det gungar och låter, än i stugan (där det bara låter) Men visst är det skönt att komma hem sedan.

• asap

Kaz - 10 dagar till låter ju överkomligt, så skönt!

Ida har varit själv på damernas när hennes far hade "vakten" på simskolan. Det går jättebra, förutom att det tar väldigt lång tid och maken ju inte har möjlighet att påminna henne om att klockan går...

• asap

Malinkat - Jag hade också låtit henne åka ändå. Hoppas de får en fin semester utan magont!

Kaz - Skönt att farmor kommit hem igen.
    Ja, nu är det avslutningssäsong. Jag var på Idas dansshow förra helgen, och idag är det konsert med hennes kör.

• asap

Mandra - Heja dig, tänk - redan examen snart!
    Uppdragskalender låter kul!

• asap

Vi 5 - Så fint du skriver! Jag har också gått omkring och myst hela julafton, så glad över de nära och kära jag har i mitt liv.

• asap

God fortsättning på det nya året, hoppas det har börjat bra!

Siggan - Så tråkigt med magsjuka.

• asap

Milla - Oj, spännande! Är det samma tjänst fortfarande eller börjar du på något nytt jobb? Hur många procent jobbar du nu?

• asap

Drutten - Grattis till ny brorsdotter!

Milla - Jag förstår, det blir ju lite omställning förstås. Jag har inte jobbat heltid sedan jag gick på föräldraledigt när E skulle komma, maj 2011. Nu jobbar jag sisådär 80-85 procent (lite olika vecka för vecka) och det räcker så bra så.

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*