Frågor och kommentarer om bildtråden(nr4)
Jag gav 1899:- för en two-way på babyproffsen förra veckan, ord pris 2695:-
Jag gav 1899:- för en two-way på babyproffsen förra veckan, ord pris 2695:-
Finns ju en anledning till att ntf rekommenderar att byta till bakåtvänd stol så fort barnet kan sitta.. I ett babyskydd ligger barnet mer, vid en krock åker barnet uppåt bakåt och det blir en större påfrestning på nacke och rygg. I en bakåtvänd stol tar hela stolsryggen emot barnet, det blir mindre påfrestning.
Att ha ett barn som är äldre än 8-9 månader i ett babyskydd känns riktigt dumt..
Jag har oxå råkat ut för ett trasigt spännband.. Det såg helt ut men när jag drog åt stolen så delade det sig och man såg en fjäder som var på väg ut. Just det bandet var till en duoflex.
Kolla i mitt galleri ist, under barn i bil. Slipper du leta.
La in 2 nya bilder på min äldsta, snart 5½ år. Flyttade om stolarna för ett tag sen och då blev det mindra benplats för hans del, men han klagar inte. Gissar att han sitter med så som många menar när de skriver knäna under hakan eller knäna i magen...
Vi hade en chrysler grand voyager förut. 2 bakåtvända stolar, 2 babyskydd och en bältesstol. Helt ok skuff, fick plats med syskonvagn. Nackdelen är väl att den drar en del..