Inlägg från: mrseriksson |Visa alla inlägg
  • mrseriksson

Campingtråden längtar efter våren !

hej

Vi fick våran katalog med förra veckan....såg att man fick rabatt på gotlands färjan & camping om man bokar innan 30/4.....
    Våra vänner som ska med...ska ev hyra en husbil igen eller hitta nån till lagomt pris......så vi ska väl träffas nått och bestämma när vi ska åka....

I helgen blir det husvagnen igen...är så skönt nät man har den nära med slalombacken en 10 min bort.....

• mrseriksson

hej hej

Om det står totalvikt..1450/1480/1570/1650/1700 kan man då välja mellan dessa...????

Ska ju byta vagn till en polar 590bk 2011....Men min bil får dra 1600 på BE....

• mrseriksson

hej hej

Dom har en polar 590 bk i butiken i stan...2010...den ligger inte på blocket...har kollat på den och byter in våran som vi har nu....dom har även en till fast i umeå..samma företag..3 städer....
    Tjänste vikten är 1325-1425 enligt katalogen...

• mrseriksson

jmmm. BW-husvagnar heter dom...
    kanske de är en 2011 ....dom hade fåt hem den i höstas ialla fall......sista jag va förbi stod den ute översnöad...:(
    2 st cth stod inne i hallen...så jag kanske tar en sväng förbi idag och kikar om den är lika översnöad eller om man kan komma in i den...:)

• mrseriksson

tjing...

japp det är en barnkammar vagn...med våningsäng & dubbelsäng bredvid varandra...innan för dörren till höger och sittgruppen till vänster....

Ska kolla det med draget...tänkte inte på det...:)

• mrseriksson

Har ej råd att byta bil nu...så vi kan inte dra mer än 1600.... har en vagn nu som väger 1800....så vi måste låna bil när den ska dras hem från vintercampingen...

• mrseriksson

hej hej

Håller med chris...alla frågar hur vi kan bo i husvagn på vintern....:)

Gubben ska titta på en vagn i umeå till veckan...samma firma som i stan och samma modell fast en annan klädsel....han tycker jag är kinkig.....får man inte vara det när man köper en ny ????
    Vi ska ner till hassela över dagen i helgen och kollar bara till vagnen då....måste plugga inför prov på måndag så jag har ej tid att vara där hela helgen..och nästa helg ska dotter ha kalas...men helgen där på blir det vagnen eller stugan....:)

• mrseriksson

tolta: samma träslag..bara olika klädslar....
    libero: Vi har 3 kids...( 4-8-15)...hans som är 15 är inte så sugen att följa med längre och är han med bäddar vi ner sittgruppen bara...:)

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !