Campingtråden längtar efter våren !
Hej hopp
Funderar på att åka till orsa björnpark i kristerflygar helgen...
Nån camping att rekommendera...??
Hej hopp
Funderar på att åka till orsa björnpark i kristerflygar helgen...
Nån camping att rekommendera...??
hej hopp....
Ska hämta hem våran vagn redan nu i helgen och ta ner den nya på torsdag över påskhelgen...
Säljaren hade några som ville köpa vårna redan nu och då frågade han ifall vi kunde byta redan...och det är väl ok för oss....blir lite hattande bara....:) tur vi bara har 3 mil enkel väg...
hej hopp
Började morgonen efter frukost och diskning med att riva ur alla sängar och stoppa sakerna som stod löst in i skåpen...sedan riva förtältet och upp med stödbenen och bort med pallbockarna...sen dricka lite kaffe i den strålande solen........sedan koppla vi på vagnen för färd hemåt...
´
Väl hemma tömma saken...och gisses vad saker man har i vagnen...nedrevåningen ser ut som ett bomdnedslag med alla ikea påsar.....sedan började det suuuuppper tråkiga att städa och torka ur överallt...tog väl ca 3 timmar....nu har gubben farit till stan med den och jag sitter här och väntar in den nya.
Mrsgirl : Grattis till köpet.... När får ni hem den då ?
Nu står vårna NYA pärla på gården redo att packas i...längtar som attans till på fredag morgon då vi ska dra ner den....:)
Mrs Girl. Vi har bytt från en hobby 650 kmfe till en polar 590 bk...
hej hopp
Vi ska åka tillbaka till våran gamla plats i påsk där vi har stått hela vintern....Få se hur vi gör med skidåkningen...finns lite snö och några backar är öppna.....
Håller på att diska allt som fanns i vagnen inna jag stoppar tillbaka det igen....och tvättmaskinen går för fullt....
Ska plugga nu...prov idag och imorgon sedan ledig.......tills måndag v 18...
torsdag ska jag åka och shoppa och stoppa tillbaka allt i vagnen igen...så då ska allt vara diskat och tvättat...hmmm
Glad påsk på er......
hej hopp
Hemma efter en underbar helg med massa sol...tror hela campingen var full denna helg....brudarna har hittat nån kompis..och vi flyttade våran vagn till sommar platsen...ska nog inventera brädhögen och fara ner och bygga trall i helgen......Super nöjd med vagnen är vi ialla fall.....:)
hej hopp
Förtältsmatta ??? vilken är bäst,,, finns 2 märken vad jag kan hitta på nätet ialla fall....
hej hej
Gubben håller på att ta BE-kort...jag slipper det än så länge....han har kört släp sedan han var 12 på olika vis...traktor, bil, skogsmaskin, fyrhjuling...så han får gärna köra vårna vagn....
Jag har aldrig dragit vagn av någe slag.....:)