Inlägg från: medlem2 |Visa alla inlägg
  • medlem2

Campingtråden längtar efter våren !

nericia77 skrev 2010-09-08 21:13:48 följande:
    ja verkligen
    Toppen!

Tyvärr blir det inte camping till helgen för oss, men nästa så smäller det!
  • medlem2
    nericia77 skrev 2010-09-09 20:42:58 följande:
    här har det inte blivit mycket i år. vi åker mot varmare breddgrader, o tar lite för lång tid med husvagn men nästa år så ska det bli åka av
    Ja det måste man också unna sig ibland. Blir rätt sugen när jag hörde min kollega berätta om havet, poolerna och allt annat, om det blir nästa år, eller året därpå. Men tur att man även har husvagn ;)

Blir Lidköping till helgen, ska fira mamma som fyller år & det gör vi med att gå ut & äta!
  • medlem2
    rosaid skrev 2010-09-15 17:36:06 följande:
    vår vagn är nu hemma..tvättad o vaxad..nu ska vi på vipp träff i helgen sen blir det hafsten över vintern...dom har skaffat gym,lekrum o massa olika bastuar
    Där ser man, visst inte att Hafsten va något att ha över vintern. Men det låter ju perfekt.

Vi kommer stå på samma camping, samma plats som förra året.

Våran vagn är också tvättad och vaxad, skiner som aldrig förr.
  • medlem2
    rosaid skrev 2010-09-19 13:25:22 följande:
    jag har gjort det..köpt en vagn till en liten nätt sak wilk 460 -06 blev det...så nu får polaren stå på lidköping sommar,,hafsten vinter o så åker vi runt med wilken
    Skoj, grattis!
  • medlem2

2011 kommer Johansson:s eventuellt ha försäsong & eftersäsong och åka under semsterveckorna. skoj!

Ingen vagn för oss i helgen, blir jobba. Men nästa helg så...

• medlem2
    rosaid skrev 2010-09-25 07:31:53 följande:
    jodå igår blev det gym o arombastu....underbart...idag gym arombastu..bygga golv få upp tält...här e mkt folk
    Vi kommer dit nästa helg tror jag allt. Kostar det på gymmet/bastu? Eller ingår det för säsongare?
  • medlem2
    rosaid skrev 2010-09-26 08:27:34 följande:
    jo det kostar 229 per månad el 99 per gång....då ingår gym bastuarna o lite till har inte hunnit testa allt..kan ni inte komma en helg senare?vi ska till ullared med nya vagnen nästa helg...
    Ja ok, men då ska jag se om gubben min också vill till ullared (pratade lite lätt om att även åka dit)                                      ;) FÖR DIT VILL ALLTID JAG ;)
  • medlem2
    jmmm skrev 2010-09-28 11:19:47 följande:
    men medlem2! inte ullared nu igen väl jag har kval för hur vi ska göra m ullared denna gången....
    hela familjen o husvagn eller jag själv (m kompis) o husvagn, jag o mannen egen helg m husvagnen (mys )
    eller jag själv en ledig em??? kan inte bestämma mig

håller på o jagar plats nånstans där möjligheten att få ut vagnen relativt lätt finns. jag menar en underbar vinterdag hade ju varit toppen att rulla ut m vagnen, problemt då är ju vinterdäck.....
    kanske den får bo inne i år o så investerar man i vinterdäck till nästa vinter då ajg förhoppningsvis inte jobbar varannan helg så man kan nyttja vagnen mer o den förhoppningsvis bor hemma under tak på tomten.
    Nä det verkar inte som att det blir ullared. Har barnvakt åt lilleman så vi tänkte tillbringa och ge Lukas 110% så då är inte ullared ett bra alternativ.

Du själv och kompis med husvagn låter som det roligaste, du och mannen mys. Du och familjen ja varför inte. Alla alternativ är bra, ta det som känns rätt för er alla ;)

Ja det är då inte lätt med det där med däcken.
  • medlem2

Vi kommer ställa vagnen på Södra Näs imorgon & ha den där Oktober ut, f*n vad skoj, sedan är det inte många veckor kvar till vintersäsongen.

• medlem2
    Gunsan75 skrev 2010-09-30 15:01:32 följande:
    I morgon rullar äntligen vår gamla vagn till Dalarna för att stå i Bjursås. I kväll ska gubben kolla en försuga som verkar superfin och till bra pris.
    Kommer bli så skoj att ha något att se fram emot på helgerna och loven.
    Ska försöka hinna packa in massa saker i kväll och i morgon under dagen så man inte behöver ha full bil varje gång man åker upp.

Nu är det bara att hoppas att snön snart kommer dit också så man kan sätta igång med Vasaloppsträningen

Vad skoj, hoppas förstugan är så pass bra att ni slår till på direkten ;)

Det är allt skoj att man använder vagnen året runt, allt har sin charm.

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !