reb80 Jag har tänkt på er och undrat var du blivit av. Vad roligt att du är tillbaka.
Marremask. Vi var också tveksamma till att det skulle borras i husvagnen men har vi gjort det ändå (ja inte vi förstås) så nu hoppas vi att det blir bra. Vi har våra cyklar fram och barnens på draget men det finns ju ett sånt man kan luta så att man ändå får upp luckan på kofferten.
Libero, en sådan torkställning som jmmm pratar om har jag. Min har jag köpt på Harald Nyborg men priset minns jag inte.
Nu har vattenpumpen på vagn gått sönder igen. Den lämnades in på lagning för några veckor sedan pga av att den inte har funkat och nu funkade så länge så att vi kunde köra igenom en rengöring och sedan fyllde vi tanlken och körde. Väl framme spolade jag vatten i köket en gång sedan började det bli mindre tryck under eftermiddagen och helt plötsligt kom det inget vatten men lungan var ganska tom???? M tittade in i tanken men det är inte så lätt att veta om de verkligen bytte pump eller om de är så dåliga att de slutar fungera direkt. Det läckte i alla fall också vatten så nu får vi ringa verkstaden. Vi har ändå en 4-5mil dit och det är inte vidare kul.
Jmmm och städfia, jag var också förvirrad för jag trodde bara det fanns en camping där.